  • 21. Data: 2009-08-21 17:22:51
    Temat: Re: komórkowy spam
    Od: swistak85 <s...@g...com>

    On 21 Sie, 16:59, dizel <d...@N...pl> wrote:

    > Też zacząłem dostawać te smsy od niedawna z tego samego numeru,
    > ciekawe skąd wytrzasneli mój numer. Ustawiłem sobie w mbanku
    > przychodzenie sms przy zmianach na rachunku i od tego czasu zaczęły mi
    > te bzdurne smsy przychodzić.
    > Dobrze że mam symbiana trzeba będzie chyba skorzystać z aplikacji
    > które zostały wymienione w tym wątku.

    Ja wysłałem dwa e-maile
    i teraz się zastanawiam czy to tak długo u nich przechodzą te e-maile
    czy wystraszyli sie tego że w drugim na inny adres wysłałem co to jest
    spam i co grozi za jego rozsyłanie
    ale mniejsza o to
    Dowiedziałem sie że mają mój numer od DotPay.pl który jest
    współorganizatorem
    kiedyś coś tam wysyłałem i w ichnym regulaminie jest że wystarczy w
    formularzu reklamacyjnym wysłać "brak zgody" i numer z jakiego sie
    korzystało i tak zrobiłem za pierwszym razem ale za drugim to myślałem
    że skoro już mają brak mojej zgody to nie będą przysyłać ale się
    widocznie myliłem
    Teraz wysłałem im e-mail na adres b...@d...pl że zgody nie wyrażam.
    dizel a ty sprawdz czy w regulaminie tego przysyłania powiadomień nie
    ma nic o tym że wyrażasz zgode na otrzymywanie takich smsów od ich
    partnerów i jak można taką zgode wycofać.

  • 22. Data: 2009-08-21 20:01:31
    Od: "ZeN" <z...@n...pl>

    Użytkownik "dizel" napisał w wiadomości

    > Też zacząłem dostawać te smsy od niedawna z tego samego numeru,
    > ciekawe skąd wytrzasneli mój numer.

    znikąd... sms-y lecą z automatu... wybierają numery a skrypt pewnie wstawia
    w treści odpowiednią końcówkę
    dzwoniłem do playa - nie umieją zablokować (czytać "nie chcą") numerów
    premium...
    no to wysłałem maila na r...@m...com
    postraszyłem ustawą antyspamową i ochroną danych osobowych... po 10 minutach
    dostałem odpowiedź że usunęli mój numer :)
    Na razie spokój... zobaczymy jak będzie dalej.

    ZeN

  • 23. Data: 2009-08-21 20:30:26
    Od: Marcin <m...@o...eu>

    Dostawałem esy, w tym od Janiny, wszystkie z tego samego numeru.
    W obsłudze klienta podali mi adres mailowy r...@m...pl -
    napisałem tam krótkiego, bardzo stanowczego maila z prośbą o nie
    przesyłanie mi pierdół. Odpowiedź przyszła w ciągu piętnastu minut,
    poskutkowało.
    Janina zamilkła.
    --
    http://www.anglista.edu.pl
    http://marcin.anglista.edu.pl

  • 24. Data: 2009-08-25 11:13:49
    Od: "jQ" <j...@s...eu>

    Użytkownik "Tadeusz" <...@s...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ciekawe co policja robi po zgłoszeniu takiego procederu?
    > zastanawiam się nad tym bo też zaczęło mi przychodzić to gucio
    > spod nr 73013
    Ja zadzwoniłem do mobileformats i od razu postraszyłem złożeniem zawiadomienia
    na policji o popełnieniu przestępstwa (ustawa o świadczeniu usuług drogą
    elektroniczną, czy jakoś tak). Powiedziałem, że jeśli jeszcze raz dostanę sms -
    a z 73013, to sprawę nakręcę. Paniusia poprosiła o mój numer, by go zablokować.
    No więc powiedziałem jej, że nie mam pewności, co oni z moim numerem zrobią, czy
    przypadkiem nie wrzucą na listę do "bombardowania" sms-ami. Stwierdziłem więc,
    że podam numer, ale w ciągu 5 minut ma do mnie oddzwonić z informacją, skąd ten
    numer mają (stwierdzili, że nie jest losowy) oraz wysłać SMS - a z
    potwierdzeniem wykasowania numeru z bazy, bo jesli nie, to zgłaszam sprawę na
    policji. Chyba się przestraszyli, bo oddzwonili, i wysłali sms - a.
    Numer mają z dotpay. A sms - a wysłali z firmowego, niezastrzeżonego numeru.
    Chce ktoś powysyłać im troszkę pierdół? ;)

  • 25. Data: 2009-09-01 17:54:47
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl>

    Marcin napisał(a):

    > Nie wiem jak u innych, ale w Plusie jest taka usługa, można ją sobie za
    > darmo włączyć samemu przez ebok. Wiem, bo włączyłem na wszystkich
    > numerach i jest skuteczna.
    > --
    > http://www.anglista.edu.pl
    > http://marcin.anglista.edu.pl

    Gdzie dokladnie ? patrze w uslugi na eboku i nie moge znalezc ?

    dzieki

  • 26. Data: 2009-09-01 18:42:03
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "lukasz" <a...@n...spam.o2.pl> napisał w wiadomości
    > Gdzie dokladnie ? patrze w uslugi na eboku i nie moge znalezc ?

    No własnie, mam dostepne opcje jak niżej, nic mi sie nie kojarzy z blokadą
    przychodzącej janiny :/
    Przem

    Blokada na połączenia o podwyższonej opłacie z serwisami rozrywkowymi
    (deaktywacja)
    Zastrzeżenie prezentacji własnego numeru (CLIR) (deaktywacja)
    Poczta Głosowa (deaktywacja)
    Pakietowa transmisja danych (GPRS) (deaktywacja)
    Videorozmowa (deaktywacja)
    Zniżka 10% do wszystkich sieci (deaktywacja)
    Wykaz bieżącego użycia (deaktywacja)

    Przesyłanie danych
    Blokada roamingu
    Blokada połączeń międzynarodowych
    Blokada na połączenia o podwyższonej opłacie w roamingu
    iPlus
    Blokowanie połączeń
    Blokowanie połączeń przychodzących z numerów zastrzeżonych

    Książka telefoniczna - zastrzeganie numeru
    Zmiana numeru telefonu
    Usługa "Złote numery" Dalej
    Usługa "Swojaki"/ "Kontakt Plus" Dalej
    Dane Plus
    Faks Plus
    Plus Nieskończoność - wyłączenie
    Przeniesienie numeru na inne, istniejące już konto
    Przeniesienie numeru na nowe konto
    Zawieszanie usług na życzenie abonenta
    Konfiguracja profilu poczty głosowej Dalej