  • 121. Data: 2020-01-31 20:45:16
    Temat: Re: koniec.
    Od: "Leo56" <o...@s...pl>

    Użytkownik "kk" <k...@o...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:r11uf9$5go$1@news.icm.edu.pl...

    > Jakiego pieszego? Masz puste przejście i jadą dwa samochody z których
    > jeden zahamuje gwałtownie. To ten drugi siłą rzeczy wyprzedzi go.

    Ten co hamuje gwałtownie przed przejściem to ma powód.
    Tym powodem najczęściej jest nierozważne zachowanie się pieszego.

    > Ty chyba nie jarzysz. Jak jadą dwa samochody i jeden gwałtownie zahamuje
    > to drugi musi go wyprzedzić.

    Zauważ, że dzieje się to przed przejściem dla pieszych.
    Każdy rozsądny kierowca powinien być przygotowany na gwałtowne
    hamowanie.

  • 122. Data: 2020-01-31 20:59:46
    Temat: Re: koniec Froga
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Człowiek, który jest inspiracją i wzorem do naśladowania dla młodych
    > nie powinien iść do więzienia w Polsce. Np. Orczykowski - chciał być
    > jak Frog. I co teraz? Przez prześladowania obaj mogą stracić
    > najlepsze lata w pierdlu.

    Zaczynam sie o ciebie obawiac bo mam wrazenie ze piszesz na serio!
    Za chwile napiszesz ze stracilismy nadzieje olimpijska w strzelectwie bo
    sobie gośc chciał postrzelac w galerii handlowej i sie go czepiaja!

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 123. Data: 2020-01-31 20:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Viste m...@x...invalid ...

    > No ale to nic nowego przecież - u mnie na wsi był taki lokal/garaż już
    > w latach '90, przy sklepie wiejskim. Jakieś pinballe, Joe & Mac itp.
    > Nie przypominam sobie aby to jakoś mocno wciągało całą wieś - owszem,
    > frekwencja jakaś była, ale raczej w ramach "pogram so 5 minut zanim
    > wróca doma z bulwami". Może w miastach było/jest inaczej? Jeśli tak, to
    > chyba jednak nie problem maszyn, tylko tego że ludzie za dużo czasu
    > mają.

    Chodzi o hazard a nie o gry zrecznosciowe

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken

  • 124. Data: 2020-01-31 21:03:07
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-01-31 o 19:59 GMT, Budzik napisał:
    > Użytkownik Mateusz Viste m...@x...invalid ...

    > Chodzi o hazard a nie o gry zrecznosciowe

    No to fakt - zupełnie nie zrozumiałem o czym była mowa :)
    Prawdę mówiąc do teraz sądziłem, że tego typu hazard jest nielegalny
    poza bardzo szczególnymi przypadkami.

    Mateusz

  • 125. Data: 2020-01-31 21:36:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz Viste" napisał w wiadomości grup

    >No to fakt - zupełnie nie zrozumiałem o czym była mowa :)
    >Prawdę mówiąc do teraz sądziłem, że tego typu hazard jest nielegalny
    >poza bardzo szczególnymi przypadkami.

    Dopiero od niedawna IMO.

    No media donosza o nielegalnych maszynkach.

    J.

  • 126. Data: 2020-01-31 21:39:59
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Frog to dobry kierowca i to z fantazją. Irytujące jest jak gostek
    > pierdzi w stołek i nazywa sobie kogoś idiotą bo jeszcze mu nikt nie
    > przylał albo inaczej z błędu nie wyprowadził.

    Trolujesz?
    Ten cały śmieć zwany frogiem powinien pierdzieć w pasiaki - 1,5 roku
    bezwzględnego wydaje się być ok.
    To, ze w nikogo nie przyłożył to CZYSTY FART a nie umiejętności.
    Co gorsza to znaczna szkodliwość społeczna bo kilku jeszcze głupszych
    może wziąć go jako wzór do naśladowania i też tak jeździć.
    Zwykły mistrz prostej. Do pierwszego za ostrego zakrętu lub konieczności
    gwałtownego hamowania.

  • 127. Data: 2020-01-31 21:45:21
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-31 20:45, Leo56 wrote:
    > Użytkownik "kk" <k...@o...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Ten co hamuje gwałtownie przed przejściem to ma powód.

    Albo nie ma.

    > Tym powodem najczęściej jest nierozważne zachowanie się pieszego.

    Najczęściej to chyba szkodliwe przepuszczanie pieszych.

    > Zauważ, że dzieje się to przed przejściem dla pieszych.
    > Każdy rozsądny kierowca powinien być przygotowany na gwałtowne
    > hamowanie.

    Pojebało?!

  • 128. Data: 2020-01-31 21:46:55
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-31 21:39, sirapacz wrote:

    > Trolujesz?

    Nie muszę.

    > Ten cały śmieć zwany frogiem powinien pierdzieć w pasiaki  - 1,5 roku
    > bezwzględnego wydaje się być ok.
    > To, ze w nikogo nie przyłożył to CZYSTY FART a nie umiejętności.

    Nie sądzę.

    > Co gorsza to znaczna szkodliwość społeczna bo kilku jeszcze głupszych
    > może wziąć go jako wzór do naśladowania i też tak jeździć.

    Zdelegalizować "Szybcy i wściekli"?

    > Zwykły mistrz prostej. Do pierwszego za ostrego zakrętu lub konieczności
    > gwałtownego hamowania.

    Nonsens.

  • 129. Data: 2020-01-31 22:49:48
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-01-31 o 19:23, kk pisze:

    > Po którym biegnie twoje dziecko oraz teściowa.

    Przecież on jeździ gdzie pieszym nie wolno.

  • 130. Data: 2020-01-31 23:26:44
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Friday, January 31, 2020 at 3:22:35 PM UTC+1, Poldek wrote:

    > Musi być w kontakcie radiowym z kontrolerami - i co z tego?

    byle kto zglosi przestepstwo, to dowody maja od reki, bo sie nagrywa ;)

    > Przez radio go złapią i zakują w kajdanki? Kontrolerzy z wieży?
    > Przed wejściem do samolotu sprawdzają go w aktualnym rejestrze? I co -
    > kładą się Rejtanem przed awionetką, którą startuje?

    Zawsze moga byc przesluchani jako swiadkowie, watpie, zeby ktos chcial klamac i
    ryzykowac wyrok za skladanie falszywych zeznan

    Problem jest tylko taki, ze komus musi sie chciec... ;)