  • 21. Data: 2012-12-11 17:56:31
    Temat: Re: kradziez kol
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    Użytkownik <tÎż> napisał w wiadomości
    news:50c7475a$0$1302$65785112@news.neostrada.pl...

    > Może właściciele zdjęli koła i pojechali zmienić opony na zimowe? Mogło
    > tak być...

    chyba dluga kolejka byla i wlascicielowi accorda nie chcialo sie czekac bo
    wrocil z letnimi na felgach...

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 22. Data: 2012-12-11 18:06:01
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > znikają tablice, radia, koła, kryzys panie kryzys...

    kryzys to dopiero bedzie...

    sz

  • 23. Data: 2012-12-11 19:17:41
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-12-11 14:35, tck pisze:

    > Lublin

    A konkretnie?
    Na Kalinie niedawno stare A3 też w takim stanie widziałem.
    Firma rozkręca interes? :-)

  • 24. Data: 2012-12-11 19:28:04
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2012-12-11 14:37, szufla pisze:

    > W koncu Polska B ;)
    >
    > sz.

    c.
    B jest gdzieć tak od Piotrkowa Tryb. do Mińska Maz. ;)

  • 25. Data: 2012-12-11 19:32:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "scobowski" <s...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > c.
    > B jest gdzieć tak od Piotrkowa Tryb. do Mińska Maz. ;)

    Od Konina chciałeś powiedzieć.

  • 26. Data: 2012-12-11 19:48:58
    Od: Jan45 <j...@w...pl>

    W dniu 2012-12-11 12:39, tck pisze:
    > (...)
    >
    > Myslalem, ze te czasy juz minely, ze znikaja cale kola, (...)

    Idą święta, odbywa się poszukiwanie prezentów.
    Mojemu synowi ukradli rower, a ściślej zrabowali
    go na ulicy, zrzucając syna z roweru, w Wielką
    Sobotę, krótko przed uroczystościami pierwszokomunijnymi.
    Najwyraźniej jakiś wujek, chcąc dotrzymać nowej
    chrześcijańskiej tradycji podarunków, w ten sposób
    zaopatrzył się w całkiem niezły rower.

    Może i teraz tak działa, tyle że szuka taniego
    sposobu na skompletowanie dobrego samochodu?

    Jan

  • 27. Data: 2012-12-11 20:57:04
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    lublex wrote:
    > Użytkownik <tÎż> napisał w wiadomości
    >
    > Ale czy przy tym wgniatali by blachę (ostatnia fotka)? No, może źle
    > widzę...

    spieszył sie do roboty...

  • 28. Data: 2012-12-11 22:19:04
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Tue, 11 Dec 2012 12:39:58 +0100, tck napisał(a):

    > Hej!
    >
    > Myslalem, ze te czasy juz minely, ze znikaja cale kola, ale dzisiaj rano oto
    > taki widoczek zauwazylem

    Jak mają nie znikać, skoro przykręcone to na 16 śrubek, a warte grubo ponad
    1000zł?

  • 29. Data: 2012-12-11 22:21:26
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Tue, 11 Dec 2012 14:24:54 +0100, Marcin N napisał(a):

    > Przy okazji zapytam: czy te śruby antykradzieżowe w ogóle przed czymś
    > chronią?

    Samo zabezpieczenie jest najczęściej banalne do obejścia, a klucz
    uniwersalny do poszczególnych systemów pozwala je najczęściej łatwiej
    odkręcić niż oryginalnym kluczem :-)

    Natomiast trzeba by sprawdzić statystyki - felga (nawet oryginalna) to
    najczęściej nie jest niewiadomo jaki unikat i jak złodziej ma mocować się z
    jakimkolwiek zabezpieczeniem, to pewnie będzie wolał ukraść z jakiegoś
    innego samochodu.

  • 30. Data: 2012-12-11 22:29:10
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    Użytkownik "z" <z...@u...pl> napisał w wiadomości

    > A konkretnie?
    > Na Kalinie niedawno stare A3 też w takim stanie widziałem.
    > Firma rozkręca interes? :-)

    w sumie ta sama strona miasta, troche dalej
    Rudnik/Dozynkowa

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl