eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingkulki2d › Re: kulki2d
  • Data: 2011-12-06 19:47:15
    Temat: Re: kulki2d
    Od: Artur Muszyński <a...@u...wytnijto.com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-12-06 20:20, M.M. pisze:
    >>> A jakby wyznaczyc dla kazdej kulki pol-prosta ruchu, potem sprawdzic w
    >>> ktorych przecieciach prostych kulki sie zdarza i ostatecznie wybrac
    >>> to zderzenie ktore nastapi najszybciej?
    >>
    >> A co bedzie jak zderzenie nastapi dokladnie w tym samym czasie?
    > Slyszalem od kogos ze to w nastrecza sporo problemow. W sumie to nie
    > wiem co oznacza "ten sam czas". Jesli uzyjemy w symulacji komputerowej
    > liczb 64-bitowych to mozemy sie nie doczekac zderzania 3 kulek w tym samym
    > czasie. Moze w rzeczywistosci jeszcze nigdy nie doszlo do zdrzenia trzech
    > obiektow w tym samym czasie? Nie wiem.

    Jeśli kulka leci po skosie do narożnika, to zderzy się z dwiema ścianami
    jednocześnie, niezależnie od precyzji. Jeśli zderzenie będzie z kilkoma
    obiektami, to chyba wystarczy zsumować cząstkowe wektory z każdego
    zderzenia. Metodę z półprostą kiedyś zastosowałem w prototypie pinballa,
    nie było szansy, żeby kulka wyleciała za bandę :-)

    artur

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: