eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingkulki2d › Re: kulki2d
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: Artur Muszyński <a...@u...wytnijto.com.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: kulki2d
    Date: Tue, 06 Dec 2011 20:47:15 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 20
    Message-ID: <jblrip$f96$1@mx1.internetia.pl>
    References: <jblbhp$7i4$1@inews.gazeta.pl> <jblm0b$cbd$1@inews.gazeta.pl>
    <q...@4...com>
    <jblpu5$p1l$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87-205-251-114.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1323200921 15654 87.205.251.114 (6 Dec 2011 19:48:41 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Dec 2011 19:48:41 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <jblpu5$p1l$1@inews.gazeta.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:8.0) Gecko/20111105
    Thunderbird/8.0
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:193949
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-12-06 20:20, M.M. pisze:
    >>> A jakby wyznaczyc dla kazdej kulki pol-prosta ruchu, potem sprawdzic w
    >>> ktorych przecieciach prostych kulki sie zdarza i ostatecznie wybrac
    >>> to zderzenie ktore nastapi najszybciej?
    >>
    >> A co bedzie jak zderzenie nastapi dokladnie w tym samym czasie?
    > Slyszalem od kogos ze to w nastrecza sporo problemow. W sumie to nie
    > wiem co oznacza "ten sam czas". Jesli uzyjemy w symulacji komputerowej
    > liczb 64-bitowych to mozemy sie nie doczekac zderzania 3 kulek w tym samym
    > czasie. Moze w rzeczywistosci jeszcze nigdy nie doszlo do zdrzenia trzech
    > obiektow w tym samym czasie? Nie wiem.

    Jeśli kulka leci po skosie do narożnika, to zderzy się z dwiema ścianami
    jednocześnie, niezależnie od precyzji. Jeśli zderzenie będzie z kilkoma
    obiektami, to chyba wystarczy zsumować cząstkowe wektory z każdego
    zderzenia. Metodę z półprostą kiedyś zastosowałem w prototypie pinballa,
    nie było szansy, żeby kulka wyleciała za bandę :-)

    artur

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: