    From: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: kulki2d
    Date: Tue, 6 Dec 2011 21:20:44 +0000 (UTC)

    M.M. <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Wiadomo, mozna rozwiazac zderzenia na jeden z wielu sposobow i uzyskac
    > ladny efekt. Zastanowilo mnie cos troche innego. Bierzemy np. 3 albo 4
    > kulki, rozpedzamy je w okreslonym kierunku, z okreslona predkoscia, itd.
    > Mierzymy warunki poczatkowe i wrzucamy do komputera. A potem obserwujemy
    > jak dlugo i jak czesto symulacja komputerowa przypomina ta z rzeczywistosci.
    > Jaka mozna uzyskac dokladnosc gdy zderzaja sie 3 albo 4 kulki na raz
    > w tym samym czasie? Cokolwiek oznacza ten sam czas.
    > Pozdrawiam

    ja akurat dokladnym modelowaniem czasu sie specjalnie tu nie
    przejmowalem (poniweaz wszystko w jednej klatce leci sekwencyjnie
    kolejno w petli to nawet nie mozna powiedziec ze jedna klatka
    jest w tym samym czasie raczej nalezy chyba przyjac ze kazda kulka
    w odzielnym momencie i sekwencyjnie to sie zawija w kulko)

    bardziej zalezy mi na tym by nie bylo jakichs dziur w 'algorytmie'
    np wczesniej mialem taka dziure ktora polegala na tym ze czasem kulki
    wbijaly sie w siebie a i teraz sa jeszcze resztki tego zachowania,
    nie iwem dlaczego (jak np wszystkie spadna na dol to pozniej niektore
    sie wzajenie jakby klinuja) Moze jutro sam pomysle jaka jest tego
    przyczyna albo cos, dzis jeseme jednak jakos dziwnie zmeczony