  • 21. Data: 2010-06-12 16:39:35
    Temat: Re: kupiłem kask z Lidla
    Od: marusc <c...@g...pl>

    W dniu 2010-06-10 22:27, Arni pisze:

  • 22. Data: 2010-06-12 20:52:47
    Od: Arni <n...@s...org>

    > W dniu 2010-06-10 22:27, Arni pisze:

    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
    '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420
    '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat

  • 23. Data: 2010-06-12 21:05:31
    Temat: Re: kupi?em kask z Lidla
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    Marcin N wrote:

    > Dla własnego dobra - bez względu na kask -
    > używajcie zatyczek zawsze. Dobre zatyczki dają tłumienie przekraczające
    > 30 dB. Zamiast 100-120 dB otrzymujemy więc 70-100. Różnica kolosalna. A
    > i komfort jazdy jest nieporównywalny.

    Swiete slowa.

    --
    T.F.

  • 24. Data: 2010-06-12 21:27:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 12 Jun 2010 16:10:44 +0200, osobnik zwany Marcin N
    wystukał:

    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w wiadomości grup

    > Obawiam się, że masz poważną wadę słuchu.

    nie masz się czego obawiać bo wadę mam od dawna :)

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 25. Data: 2010-06-13 08:07:44
    Temat: Re: kupi3em kask z Lidla
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T.F." <t...@u...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Swiete slowa.

    Jakie swiete ?
    Sa ludzie co nie potrafia normalnie funkcjonowac z jakims kawalkiem
    silikonu wetknietym na stale w ucho, po prostu ich drazni i uczula taki
    kawal obcego ciala w uchu.

    Nemo

  • 26. Data: 2010-06-13 10:57:05
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w wiadomości grup
    > Dnia pięknego Sat, 12 Jun 2010 16:10:44 +0200, osobnik zwany Marcin N
    > wystukał:

    > nie masz się czego obawiać bo wadę mam od dawna :)

    Ale ta wada zapewne się nasila. Na starość będziesz kaleką, jeśli nie
    zadbasz o tę resztkę słuchu, która Ci pozostała.

  • 27. Data: 2010-06-13 10:59:09
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Sa ludzie co nie potrafia normalnie funkcjonowac z jakims kawalkiem
    > silikonu wetknietym na stale w ucho, po prostu ich drazni i uczula taki
    > kawal obcego ciala w uchu.

    Zapewne nieumiejętnie mocują zatyczki. Wymaga to pewnej wprawy. Dobrze
    założone - są praktycznie nieodczuwalne po paru minutach.

    Poza tym na rynku mamy zatyczki o różnej twardości. Naprawdę da się znaleźć
    takie, które nie będą drażnić.

  • 28. Data: 2010-06-13 13:11:10
    Od: marusc <c...@g...pl>

    W dniu 2010-06-12 22:52, Arni pisze:

    > ECE-R 22.05

    Co może znaczyć to R? Jakieś Restriction? Może na motocyklach używać nie
    wolno?

    --
    Marek

    R1200GS

    F650 Funduro sprzedam

  • 29. Data: 2010-06-13 18:49:07
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
    > Zapewne nieumiejętnie mocują zatyczki.

    Ciekawe jak to jest nieumiejętnie - zamiast do ucha może wsadzają sobie w
    dupę? Bo nie bardzo czaje jak to można źle wsadzić...

    --
    Grzybol

  • 30. Data: 2010-06-14 06:38:04
    Od: Wieca <w...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-06-13 20:49, Grzybol pisze:
    > Użytkownik "Marcin N"<marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ciekawe jak to jest nieumiejętnie - zamiast do ucha może wsadzają sobie w
    > dupę? Bo nie bardzo czaje jak to można źle wsadzić...

    Grubszą stroną do środka ? Nie wyjmują z plastikowego pudełeczka ?
    Możliwości jest sporo...

    --
    Pozdr
    Wieca