  • 11. Data: 2011-11-02 17:56:36
    Temat: Re: [lame] algorytm
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    no i ten wielodostęp do bazy, można jakoś zablokwać wpisy do czasu
    zakończnia skryptu php?

  • 12. Data: 2011-11-02 18:12:38
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Wed, 02 Nov 2011 18:44:42 +0100, bartekltg <b...@g...com>
    wrote:

    >Zamiast tego zrobi wyskakującego flasha zasłaniającego pół strony.
    >Ruchomego, z muzyczką i uciekającym [x].

    Fakt. Polskie strony webowe sa pod wzgledem reklam wyjatkowo
    upierdliwe

    A.L.

  • 13. Data: 2011-11-02 18:36:37
    Od: Wojciech Muła <w...@p...null.onet.pl.invalid>

    bartekltg wrote:
    > Zamiast tego zrobi wyskakującego flasha zasłaniającego pół strony.
    > Ruchomego, z muzyczką i uciekającym [x].

    Do firefoxa polecam dodatek flashblock.

    w.

  • 14. Data: 2011-11-02 18:40:34
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl>

    identifikator: 20110701 <N...@g...pl> napisał(a):

    > no i ten wielodostęp do bazy, można jakoś zablokwać wpisy do czasu
    > zakończnia skryptu php?

    jesli o mnie chodzi to nie wiem, musisz znalezc jakis tutorial
    i poczytac pare dni; mialem czy mam dwu kumpli (troche mlodszych
    ode mnie wiekiem programistow) ktorzy namawiali mnie nie wiem dlaczego
    bym sie nauczyl pehapa

  • 15. Data: 2011-11-02 20:06:41
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2011-11-02 19:12, A.L. pisze:

    > Fakt. Polskie strony webowe sa pod wzgledem reklam wyjatkowo
    > upierdliwe

    W polskich nie zauważyłem (a od dłuższego czasu nie śledzę,
    flashbloc + adblock plus). Poza jakimiś naprawdę kiepskimi
    miejscami (na portalach było zasłanianie okna, ale nie uciekający 'x')
    Za to ruskie były przepiekne. Bardziej to jednak zależy od miejsca.
    Tanim kosztem zrobione 10 lat temu forum i to samo z usa:/
    Na jakimś cnn nie wyskakiwało, a odpowiednika onetu nie znam.

    pzdr
    barrtekltg

  • 16. Data: 2011-11-02 23:09:26
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    > no i ten wielodostęp do bazy
    Całość jest "świetna" ale to mnie powaliło.

    Michoo

  • 17. Data: 2011-11-03 19:30:04
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > Całość jest "świetna" ale to mnie powaliło.

    żeby tradycji było zadość: wal się!

  • 18. Data: 2011-11-03 19:45:53
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 03.11.2011 20:30, identifikator: 20110701 pisze:

    > żeby tradycji było zadość:
    Tradycyjnie nie masz kompletnie pojęcia o tym czym się zajmujesz (jakbyś
    miał choć cień pojęcia to byś znał choćby ze słyszenia taki termin jak
    "transakcje" - które o m.i. służą do zapewnienia spójności danych przy
    wielodostępie).

    > wal się!

    Pisałem do osób będących w stanie zrozumieć moją wypowiedź, nie do
    ciebie - jeszcze sobie zaraz do końca przepalisz komórki w mózgu
    szukając "riposty".

    Michoo

  • 19. Data: 2011-11-03 20:01:29
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > "transakcje" - które o m.i. służą do zapewnienia spójności danych przy
    > wielodostępie).

    a widzisz jak chcesz to potrafisz, dzięki za hasło.

  • 20. Data: 2011-11-04 04:27:26
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Thu, 03 Nov 2011 20:45:53 +0100, Michoo napisał(a):

> [...]
    >>
    > Pisałem do osób będących w stanie zrozumieć moją wypowiedź, nie do
    > ciebie - jeszcze sobie zaraz do końca przepalisz komórki w mózgu

    Michoo, jakbys poczytal jego wypociny na innych grupach, to bys wiedzial,
    ze on nie ma mozgu.