  • 21. Data: 2014-04-17 20:09:07
    Temat: Re: manual do cupla poszukiwany
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "J.F" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości
    >może Ktoś widział gdzieś dobry manual do cupla?
    >jak deklaruje się w nim przerzutniki D, chciałbym zdefiniować parę
    >przerzutników z jednym clockiem, wejścia do wejść, a z przerzutników od
    >razu na wyjścia... może Ktoś mi podpowie lub poleci manual?

    Dawno nie uzywalem, ale jesli tempo rozwoju maja takie samo jak
    dawniej ... to dobrego manuala nie ma i nie bedzie.
    To co jest wystarcza - trzeba sie wykazac obyciem i inteligencja :-P

    Czyli nie dla naszego kolegi. Inteligencji brak.

  • 22. Data: 2014-04-17 20:10:11
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2014-04-16 11:29, Adam Wysocki pisze:

    > Proś sobie.

    co tam w europie jakieś nowe dyrektywy kto tak a kto to nie?

    Nie. Jest demokracja. Prosić wolno.

  • 23. Data: 2014-04-17 20:12:55
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    jan pedale, nie spamuj mojego wątku...

  • 24. Data: 2014-04-17 20:15:02
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

    jan pedale, nie spamuj mojego wątku...

    Każdy myśli o swoich preferencjach. Jam nie w zakrystiach kształcony
    seksualnie.

  • 25. Data: 2014-04-17 20:19:04
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    W dniu 2014-04-17 20:15, Jan pisze:

    > Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup
    >
    > jan pedale, nie spamuj mojego wątku...
    >

    > Każdy myśli o swoich preferencjach. Jam nie w zakrystiach kształcony
    > seksualnie.

    na praca to się dopiero dzieje...

  • 26. Data: 2014-04-17 20:38:45
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >
    > jan pedale, nie spamuj mojego wątku...
    >

    > Każdy myśli o swoich preferencjach. Jam nie w zakrystiach kształcony

    Twoja myśl jest zbyt głęboka. Nie pojmuję.

  • 27. Data: 2014-04-17 21:13:47
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    > Twoja myśl jest zbyt głęboka. Nie pojmuję.

    to co Ty robiłeś na wykładach profesora lecha wałęsy?

  • 28. Data: 2014-04-17 21:40:48
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

    > Twoja myśl jest zbyt głęboka. Nie pojmuję.

    > to co Ty robiłeś na wykładach profesora lecha wałęsy?

    Kolejny raz mi wciskasz kit. Lecha Wałęsy nie znam. Każdy ma swoich
    znajomych. I niech tak zostanie. .

  • 29. Data: 2014-04-18 18:02:44
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    Użytkownik Jan <k...@p...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:lip5n9$4h8$...@n...news.atman.pl...

    > Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup
    >
    > jan pedale, nie spamuj mojego wątku...
    >

    > Każdy myśli o swoich preferencjach. Jam nie w zakrystiach kształcony
    > seksualnie.
    Kim trzeba być, aby w Święta Zmartwychwstania Jezusa Chrystusa przeklinać
    Jego dzieła?
    S.

  • 30. Data: 2014-04-18 18:21:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Sylwester,

    > Kim trzeba być, aby w Święta Zmartwychwstania Jezusa Chrystusa przeklinać
    > Jego dzieła?

    pl.soc.religia

    --
    Best regards,