  • 11. Data: 2014-04-16 10:40:33
    Temat: Re: manual do cupla poszukiwany
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    JK <j...@i...pl> wrote:

    > Jesteś pewien, że to tylko wina krótkiej spódniczki? :->

    Złej baletnicy i rąbek u spódnicy... i spódnica przeszkadza.

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 12. Data: 2014-04-16 11:13:14
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    proszę o odpowiedzi na temat

  • 13. Data: 2014-04-16 11:13:46
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    no to inaczej mamy jakieś nowoczesne układy PLD w obudowach DIP?

  • 14. Data: 2014-04-16 11:15:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał
    >no to inaczej mamy jakieś nowoczesne układy PLD w obudowach DIP?

    Nowoczesne uklady nie sa w DIP :-P

    J.

  • 15. Data: 2014-04-16 11:29:08
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    tusk, donald tusk <N...@g...pl> wrote:

    > proszę o odpowiedzi na temat

    Proś sobie.

  • 16. Data: 2014-04-16 11:50:37
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    W dniu 2014-04-16 11:29, Adam Wysocki pisze:

    > Proś sobie.

    co tam w europie jakieś nowe dyrektywy kto tak a kto to nie?

  • 17. Data: 2014-04-17 17:51:22
    Od: Artur Miller <n...@m...com>

    On Wed, 2014-04-16 at 11:13 +0200, tusk, donald tusk wrote:
    > no to inaczej mamy jakieś nowoczesne układy PLD w obudowach DIP?

    np MAX 3000 (np EPM3064) od Altery są w PLCC. z podstawką to jak DIP.

    @

  • 18. Data: 2014-04-17 20:06:27
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

    a najlepiej po polsku, bo na angielskim nigdy nie mogłem się skupić z
    racji mini spódniczki mojej wykładowczyni...

    Masz angielski w przedszkolu?

  • 19. Data: 2014-04-17 20:06:59
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "JK" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2014-04-15 17:12, tusk, donald tusk pisze:
    > a najlepiej po polsku, bo na angielskim nigdy nie mogłem się skupić z
    > racji mini spódniczki mojej wykładowczyni...

    Jesteś pewien, że to tylko wina krótkiej spódniczki? :->

    JK

    Słuszna diagnoza.

  • 20. Data: 2014-04-17 20:08:20
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "Adam Wysocki" napisał w wiadomości grup

    JK <j...@i...pl> wrote:

    > Jesteś pewien, że to tylko wina krótkiej spódniczki? :->

    Złej baletnicy i rąbek u spódnicy... i spódnica przeszkadza.

    Powiedzmy sobie po męsku. Po bolszewicku: płochomu dansjoru jajca mieszajet.
    Chociaż co do tych jajec mam pewne wątpliwości.