  • 31. Data: 2014-04-18 18:33:53
    Temat: Re: manual do cupla poszukiwany
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    ot jedna z dyrektyw wspólnoty europejskiej, już pisałem kto co lubi...

  • 32. Data: 2014-04-18 19:54:08
    Od: Obserwator <m...@t...o2.pl.invalid>

    > pl.soc.religia

    Ciekawe, że zwracasz uwagę tym, którzy religii bronią, a milczysz wobec
    tych, którzy na nią plują.

    --
    Miłego dnia!
    ------------

  • 33. Data: 2014-04-18 20:53:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Obserwator,

    > Ciekawe, że zwracasz uwagę tym, którzy religii bronią, a milczysz wobec
    > tych, którzy na nią plują.

    Zwracam uwagę na przedłużające się off-topy i wskazuję na właściwą
    grupę. Nie oceniam poglądów.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 34. Data: 2014-04-19 10:31:37
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "Sylwester Łazar" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik Jan <k...@p...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:lip5n9$4h8$...@n...news.atman.pl...

> [...]
    > seksualnie.
    Kim trzeba być, aby w Święta Zmartwychwstania Jezusa Chrystusa przeklinać
    S.

    Normalnym, myślącym człowiekiem. Wierzącym w naukę a nie gusła. Poczytaj np.
    o obozie koncentracyjnym w Jasenovacu prowadzonym przez franciszkanów,
    których okrucieństwo było tak wielkie, że nawet SS-mani w Auschwitz i innych
    obozach hitlerowskich im nie dorównywali. Poczytaj, że ich przywódcę
    ideowego, bpa Stepinaca Wojtyła wyświęcił. Chyba wyłącznie za nawoływanie do
    mordów na Serbach.
    Wolno Ci wierzyć w co tylko chcesz. Wolno i mnie nie wierzyć.
    Ale jeśli wolno komuś pod moim adresem pisać: "jan pedale, nie spamuj mojego
    wątku..." a z kontekstu dość jasno wynikają jego przekonania religijne, to i
    mnie owlno napisać, że tak niemoralną rligię mam w pogardzie.
    I na tym kończę wątek religijny.

    Życzę dobrego wypoczynku w wiosenne dni wolne.

  • 35. Data: 2014-04-19 10:41:43
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    > I na tym kończę wątek religijny.

    oj dobra, to miał być taki żart, przepraszam,
    nie wyszło...