  • 121. Data: 2020-04-11 14:41:56
    Temat: Re: maseczki
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2020-04-11 13:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik Mateusz Viste m...@x...invalid ...

    > I jeszcze dodatkowe pytanie - skoro mamy lek to skad nadal tyle zgonów w
    > US czy w ITALY czy w ESPANIA?

    Spisek Big Pharmy

    MSPANC

  • 122. Data: 2020-04-11 15:04:05
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-04-11 o 11:59 GMT, Budzik napisał:
    > Użytkownik Mateusz Viste m...@x...invalid ...

    > I jeszcze dodatkowe pytanie - skoro mamy lek to skad nadal tyle
    > zgonów w US czy w ITALY czy w ESPANIA?

    Nikt nie chce odpowiedzialności brać, lub nikomu się nie opłaca, lub
    coś innego.

    Dr. Raoult ostatnio w wywiadzie podawał, że leczy od dwóch
    miesięcy przypadki trafiające do jego szpitala (czyli te już mocno
    objawowe) i ma zejść na poziomie poniżej 0.5% (ponad 1000 chorych
    wyleczonych).

    A dlaczego wszyscy tego nie robią? "Duże" firmy zarzucają mu, że nie
    prowadził grupy testowej. On na to że grupy testowe to nie żadne naukowe
    podejście, tylko moda lobbowana przez duże koncerny, i że on nie ma
    zamiaru narażać kogokolwiek na śmierć tylko po to aby spełnić
    pseudonaukowe procedury. "Moje robota to leczenie ludzi".

    Mateusz

  • 123. Data: 2020-04-11 15:33:11
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 11.04.2020 o 13:09, J.F. pisze:

    > Albo niektorych nie testuja, bo juz nie zyja
    > https://www.nytimes.com/2020/04/10/nyregion/new-york
    -coronavirus-death-count.html

    dlatego strasznie dziwne dla mnie jest uczepienie się liczby zachorowań
    (która tak naprawdę jest liczbą przebadanych z pozytywnym wynikiem, z
    liczbą zachorowań na covid nie ma to nic wspólnego) oraz liczby zgonów z
    wpisanym powodem covid
    Moja teoria jest taka, że prędzej czy później wszyscy będziemy mieli
    tego koronawirusa (więc prędzej czy później wszyscy na niego umrzemy? :)
    ), chorzy będą tylko nieliczni, a umrze pomijalna ilość... no chyba że
    się wirusa celowo wpuści do domów opieki (IMO celowym działaniem jest
    również brak przeciwdziałania) ...

    > Trzeby by dotrzec do nekrologow w Bergamo

    myślę, że jak pojawią się oficjalne statystyki miesięczne, to się okaże
    jak się zmieniła umieralność w stosunku do lat poprzednich. Patrząc na
    statystyki z Anglii i Walii - dane rok do roku są w miarę stałe (nie
    liczyłem dokładnie ale są to różnice rzędu 2-3% - porównując np. luty 5
    lat wstecz) więc da się je porównać
    Tyle że jedynie dane z Włoch czy Hiszpanii pozwolą zaprzeczyć panicznym
    doniesieniom, bo w innych krajach powie się, że umarło mało, bo szybko
    wprowadzono zakaz wchodzenia do lasu ;-))

    Lukasz

  • 124. Data: 2020-04-11 15:58:06
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-11 o 14:10, J.F. pisze:

    > Ale widzisz "w analogicznym okresie".
    >
    > Miesiac, kwartal ...

    A to przepraszam, nie doczytałem.

    Pozdrawiam

  • 125. Data: 2020-04-11 16:11:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    I co z tego Budzik jak podadzą liczbę zgonów jak zaraz napiszesz że oszukali.

  • 126. Data: 2020-04-11 16:54:01
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 11-04-2020 o 15:33, ddddddddddddd pisze:

> [...]
    > lat wstecz) więc da się je porównać
    > Tyle że jedynie dane z Włoch czy Hiszpanii pozwolą zaprzeczyć panicznym

    Jeszcze ze Szwecji i Holandii.

  • 127. Data: 2020-04-11 16:55:36
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-04-11 o 11:59 GMT, Budzik napisał:
    > Użytkownik Mateusz Viste m...@x...invalid ...

    > Mowisz o arechinie? To juz potwierdzone ze działa?

    Na ścisłość to chodzi o połączeniu leku o nazwie "plaquenil" (związek
    aktywny = hydroksychlorochina) + azytromycyna.

    Dr. Raoult mówił już ponad miesiąc temu że działa. Ale politycy woleli
    go ignorować, a media wyśmiewać. Taki świat.

    Dwa dni temu Emanuel Macron nagle i bez zapowiedzi przyjechał do
    Marsylii spotkać się z Dr. Raoultem. O czym dokładnie rozmawiali i czy
    coś z tego wyniknie nie wiadomo, wiadomo tylko że zamknęli się na 3h w
    biurze i o czymś debatowali. W poniedziałek wieczorem prezydent ma
    wygłosić orędzie do narodu. Przypadek? Zobaczymy.

    Tutaj dość ciekawy wywiad z nim, jeśli kto rozumie francuski:
    https://www.youtube.com/watch?v=c4fwGaLteQQ

    W skrócie Dr. Raoult mówi:
    - Narodowa kwarantanna jest bez sensu, tutaj trzeba masowo testować i
    izolować + leczyć nosicieli.
    - Póki co ludzie umierają a świat się zastanawia. Pacjenci
    to nie obiekty badawcze, mamy lek który działa, trzeba leczyć tu i
    teraz, a na zastanawianie się dlaczego działa będzie czas później.

    Mateusz

  • 130. Data: 2020-04-11 16:59:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > A kiedy sprowadziła, że już są w aptekach?

    Jakies 2 tygodnie temu

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

  • 132. Data: 2020-04-11 16:59:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Działać działa, podobnie jak inne leki przeciwwirusowe.
    > Problem jest gdzie indziej, że niekoniecznie w każdym przypadku i
    > niekoniecznie bez skutków ubocznych, które mogą dla niektórych być
    > groźniejsze niż sam wirus.

    No to w chuj fajny lek mamy ;-(

    --
    Pozdrawia... Budzik