  • 151. Data: 2020-04-11 23:16:57
    Temat: Re: maseczki
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przeczytałem całe linki. I dlatego że przeczytałem te bzdury to pytalem wiele razy co
    robisz z zaoszczędzoną woda. Jakoś z wyjątkiem gęby pełnej frazesow nie masz nic do
    powiedzenia. Teraz możliwe że będzie w rolnictwie susza. To grzecznie spytałem jak
    chcesz wspomóc rolników woda która zaoszczedziles.

  • 152. Data: 2020-04-11 23:41:28
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 11 Apr 2020 17:11:00 +0200, w
    <5e91de03$0$17359$65785112@news.neostrada.pl>, Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Ta dla odmiany będzie zawyżona, bo wpadną w nią ci którym normalnie
    > udzielono by pomocy, a przez "zamknięte państwo" po prostu miano ich w
    > dupie.

    I dla odmiany będzie zaniżona, bo na nic nie zejdzie skoro siedzi w domu i się
    nie męczy przed TV :)

  • 153. Data: 2020-04-11 23:42:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 11 Apr 2020 17:00:38 +0200, w <20200411170038.30f3bd73@mateusz>, Mateusz
    Viste <m...@x...invalid> napisał(-a):

    > Dr. Raoult naciska także na fakt, że leczyć trzeba natychmiast od
    > pierwszych objawów, bo kiedy chory zaczyna się dusić to jest już za
    > późno.

    Ale w ten sposób to nawet woda będzie miała 91% skuteczność.

  • 154. Data: 2020-04-12 01:26:39
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-04-11 o 23:42 +0200, r...@k...pl napisał:

    > Ale w ten sposób to nawet woda będzie miała 91% skuteczność.

    91% dotyczyło chorych, którzy byli w na tyle złym stanie, że trafili do
    szpitala. Po poddaniu się metodzie, którą zaleca Dr. Raoult (i którą
    zresztą masowo wdrożyła m.in. Korea Południowa), 91% z nich zupełnie
    ozdrowiało w przeciągu kilku dni. Woda tak nie potrafi.

    Liczby:
    - łącznie leczonych było 1061 chorych
    - 973 wyzdrowiało w kilka dni
    - 78 wyzdrowiało w kilkanaście dni
    - 10 wymagało przeniesienia na OIOM, z czego 5 zmarło

    Mnie zastanawia głównie opieszałość, z jaką ten temat jest traktowany.

    Dr. Raoult już 25 lutego ogłosił "koniec epidemii", opierając się na
    wynikach przekazanych przez chińskich naukowców. Skomentował wówczas,
    że nCov stał się "jedną z najłatwiej uleczalnych chorób układu
    oddechowego". (francuski) https://youtu.be/8L6ehRif-v8

    Trzy tygodnie później, Dr. Raoult podał swoją wersję protokołu wraz ze
    wstępnymi wynikami testów na 36 pacjentach (po angielsku):
    https://youtu.be/ydcrROJFEU0

    Dziś mamy już połowę kwietnia, i dalej nikt nie podchwycił
    poważnie tego tematu... Rozumiałbym, gdyby wyszło to od jakiegoś
    nawiedzeńca, ale Dr. Raoult jest epidemiologiem światowej renomy.

    Mateusz

  • 155. Data: 2020-04-12 07:24:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.04.2020 o 23:41, r...@k...pl pisze:

    > I dla odmiany będzie zaniżona, bo na nic nie zejdzie skoro siedzi w domu i się
    > nie męczy przed TV :)

    Siedzenie na dupie jest niezdrowe. Zwłaszcza kiedy nie działa służba
    zdrowia i ewentualny zawał to duży problem.

    --
    Shrek

  • 156. Data: 2020-04-12 09:14:26
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 11-04-2020 o 20:31, J.F. pisze:

    > W USA

    Pytanie było o Szwecję, ale może być też Korea Płd czy Holandia.

    >tez pewnie nie widac ... ale jakby nic nie robic, to pewnie w
    > calym kraju wygladaloby jak w NYC.

    A skąd wiesz?
    I jak wyglądały ataki wirusów grypy - może tak samo?
    Zwłaszcza w ujęciu rocznym - bo chwilowy pik się nie liczy.

  • 157. Data: 2020-04-12 09:59:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > gęby pełnej frazesow nie masz nic do powiedzenia. Teraz możliwe że
    > będzie w rolnictwie susza. To grzecznie spytałem jak chcesz wspomóc

    TO TAK NIEDZIALA. Naprawde sadzisz ze to ma byc tak, ze jak oszczedze to
    mam to zaniesc na pole?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

  • 158. Data: 2020-04-12 10:04:49
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-04-11 o 16:59, Budzik pisze:

    > wyprzedaja na pniu to zbieg okolicznosci.

    Rozumiem że masz jakiś większy ogląd sytuacji w polskich aptekach
    Albo jak Lord masz ciągle przejebane.

    Ja sobie kupiłem jakie chciałem i ile chciałem chociaż nie ukrywam że
    byłem pozytywnie zaskoczony

  • 159. Data: 2020-04-12 12:59:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Rozumiem że masz jakiś większy ogląd sytuacji w polskich aptekach
    > Albo jak Lord masz ciągle przejebane.
    >
    > Ja sobie kupiłem jakie chciałem i ile chciałem chociaż nie ukrywam że
    > byłem pozytywnie zaskoczony

    Ale czy ja mowie ze nie mozna kupic?
    Skoro przyjechało juz 13mln to mozna.
    Ja tylko mowie ze schodza na pniu. Skoro tak, to wiele osób nie kupi.
    Poza tym jak brakuje to ludzie chodza, pytaja - to tez nie jest dobre bo
    mamy przeciez ograniczac kontakty.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

  • 160. Data: 2020-04-12 13:02:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.04.2020 o 12:59, Budzik pisze:

    > Poza tym jak brakuje to ludzie chodza, pytaja - to tez nie jest dobre bo
    > mamy przeciez ograniczac kontakty.

    A co? Może chciałbyś chuju na allegro handlować? Mati cię widzi, kurwo
    kombinatorze:P

    --
    Shrek