-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!takemy.news.telefonica.de!telefonica.de!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.
118.64.MISMATCH!peer04.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-e
xc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED
!not-for-mail
Subject: Re: megane phI i ph2
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <56160425$0$8371$65785112@news.neostrada.pl>
<5616b56f$0$8370$65785112@news.neostrada.pl>
From: modz <m...@w...pl>
Date: Fri, 9 Oct 2015 08:54:05 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.3.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5616b56f$0$8370$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 26
Message-ID: <5617648f$0$605$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.191.101.231
X-Trace: 1444373647 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 605 79.191.101.231:61367
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2175
X-Received-Body-CRC: 500334550
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2569871
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-10-08 o 20:26, Irokez pisze:
> W dniu 2015-10-08 o 07:50, kacper pisze:
>> czym sie roznia meganki przed liftem i po lifcie (megane I)
>> i ktory silnik polecacie ?
>
> ośmiozaworowy k7m 90km
> Z tego co pisze sporo osób po lifcie poszli w 16 zaworów i zaczęły się
> cyrki z padającymi cewkami, wprawdzie moc trochę wzrosła ale i spalanie
> też. W K7M po mieście latem miałem 7,5..8l/100km. Ostre zimy
> 9...9,5l/100km (krótkie odcinki do 15km)
> W trasie rekordem było 5,4l/100 na trasie Wałbrzych-Wrocław ale z
> powrotem tak się nie dało (w końcu pod górę i pod wiatr). Średnio
> 6,3-6,5l/100 wychodziło. Silniki 1.4 były w biedniej wyposażonych
> autach. Paliły wprawdzie mniej po mieście ale w trasie kumpel palił tyle
> samo a czasami i więcej. Za słabe to było. W moim miałem elektrykę szyb,
> lusterek, ABS, podgrzewaną przednią szybę. Klimy niestety nie miałem.
> Patrz na progi i błotniki oraz pas tylny pod światłami - rdza. U mnie
> próg wyglądał ładnie ale z tyłu jak palcem przycisnąłem to wpadł do
> środka. Coś na początku spaprali i żarło progi od wewnątrz.
> Miłe i wygodne i duże auto.
> O Megane I ph 2 się nie wypowiem
>
> Pozdro.
>
po lifcie są tylko 16 zaworowe
Następne wpisy z tego wątku
- 09.10.15 10:10 sandman
- 09.10.15 10:33 Gregoriusx
- 09.10.15 10:47 t
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
- Taryfikator mandatów
Najnowsze wątki
- 2024-05-02 Gdańsk => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=
- 2024-05-02 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-02 Katowice => Java Developer <=
- 2024-05-02 'Studenci do nauki!'
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Wrocław => Lider Serwisu/Programista PLC z językiem niemieckim <=
- 2024-05-02 Łódź => Senior DevOps Engineer <=
- 2024-05-02 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-02 Ulm => Solution Architect (secure communication and IoT solutions) <=
- 2024-05-02 Fotowoltaika - inwerter - jakie ficzery?
- 2024-05-01 1902 Clement Gerrard
- 2024-05-01 Białystok => Inżynier DevOps (Kubernetes, AWS) <=
- 2024-05-01 Berlin => IT Network Engineer <=