  • Data: 2017-03-28 14:57:49
    Temat: Re: mini reaktory atomowe
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:e0ddaa7f-c75c-484c-a7ef-ee4f65b77857@go
    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 28 marca 2017 18:55:10 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    >Poszukałem po papierach. Pracowałem w dwóch firmach po kolei, w obu
    >robiłem ten sam projekt dla HPower.
    >Przeszedłem w 2001. W tej drugiej współpraca z nimi skończyła się po
    >wrogim przejęciu, może 2002, może w 2003, tego potwierdzić nie mam
    >jak.
    >Ty przeczytałeś propagandę w stylu "shiny happy people" i pomyślałeś
    >że było cudownie.
    >Myśl co chcesz, nie będę Cię do niczego przekonywał. Miałeś szansę
    >się czegoś dowiedzieć.

    Akcjonariusze HP za swoje akcje dostali po 0.83 akcji firmy
    przejmujacej, Plug Power.

    To chyba uczciwy uklad ? Pomijajac oczywiscie kwestie ceny, ale to sie
    wylicza na podstawie cen aktualnych.
    No i akcjonariusze wyrazili wczesniej na to zgode.

    Z tym, ze ja sie czepialem glownie tego "sciagnal z rynku akcyjnego 5
    mld".
    Twoim klientem byl H Power, on sciagnal IMO ~100 mln, choc tu sie moge
    mylic co do kwoty.

    Za to jej pierwotni wlasciciele ... o, oni mieli szanse na sciagniecie
    5 mld.
    Choc tak bardzo nie liczylbym na te kwote - jakby zaczeli sprzedawac
    swoje akcji, to cena by raczej szybko spadla.

    A co do "ludzi wyrzucili"

    Patent 7,141,322 Alcohol fueled direct oxidation fuel cells
    Inventors: Qi; Zhigang (North Arlington, NJ), Kaufman; Arthur (West
    Orange, NJ)
    Assignee: H Power Corporation (Belleville, NJ)
    Filed: June 27, 2002

    Patent 7,396,611 Fuel cell catalyst layer
    Inventors: Xu; Zhiqiang (Bloomfield, NJ), Qi; Zhigang (North
    Arlington, NJ), Kaufman; Arthur (West Orange, NJ)
    Assignee: Plug Power Inc. (Latham, NY)
    Filed: December 15, 2003

    Wiec tak od razu ich nie zwolnili.

    J.