  • Data: 2017-03-28 12:05:55
    Temat: Re: mini reaktory atomowe
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 28 marca 2017 18:55:10 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    oglegroups.com...

    > W sensie, ze pierwsi wypuscili produkt na rynek ?
    > To oczywiscie moze sie zdarzyc.

    > No to w koncu maja produkt, ktory chca sprzedawac, czy nie maja ?
    > Czy maja, ale nie chca sprzedawac ?

    > Tak jakos mi sie wydaje.
    > Tylko ... niby dziala, wiec ciakawe - zywotnosc krotka, czy cena zbyt
    > wysoka ?

    > Spadły wcześniej. Przecież nie wykupiliby po cench z 2000.

    > Ty masz pojęcie co to jest IPO?
    >
    > Chyba mam. Za to mam watpliwosci, czy Ty masz.

    > Czyli nie z HP, a z PP. Chyba, ze masz na mysli 2002
    > PP zdaje sie dzialac do dzis, nikt ich nie wykupil.

    C.asp?dHlwZT1wJmI9JklEPTIyMTYwMTQ=

    > Oczywiscie. Z tym, ze cos pisales o 50 centach.
    > Ale to nie byl wykup, tylko fuzja. Za obopolna zgoda.

    > Nie przypadkowych, tylko wiem czego szukam. Niestety - minelo 15 lat,
    > wiec duzo informacji zniklo, odszukac moge jedynie fragmenty.
    > Za to mam wrazenie, ze ty zrozumiales prasowe wycinki po swojemu.
    >
    > A tu akurat finanse mamy, one dosc precyzyjne sa.

    Poszukałem po papierach. Pracowałem w dwóch firmach po kolei, w obu robiłem ten sam
    projekt dla HPower. Przeszedłem w 2001. W tej drugiej współpraca z nimi skończyła się
    po wrogim przejęciu, może 2002, może w 2003, tego potwierdzić nie mam jak. Ty
    przeczytałeś propagandę w stylu "shiny happy people" i pomyślałeś że było cudownie.
    Myśl co chcesz, nie będę Cię do niczego przekonywał. Miałeś szansę się czegoś
    dowiedzieć.