    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: multipla do kupna
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 07 Jan 2020 16:59:54 GMT

    Użytkownik nadir n...@h...org ...

    > Też mam samochód z silnikiem "niedozajechania", nawet rdza go mocno
    > nie chce brać. Co z tego jak różnego rodzaju czujniki, gumki, wężyki
    > czy sprężynki sypią się jak opętane.

    Wymiana wszelkiego rodzaju gumek czy wezyków to sa najczesciej jakies
    grosze.
    nie to co wspolczesne samochody gdzie jak ci sie posypie aluminiowy egr i
    przemieli przez cały silnik to masz remont za 15k...
    Ale ja tylko zwrociłem uwage ze te silniki przejezdzaja po pol miliona i
    wiecej kilometrów wiec jezeli 200kkm jest realne to jest jak nowy silnik
    :)

    > To ile zalicytowałeś?
    >
    > Bo można dać na szczytny cel bez brania sobie starego strucla na
    > garb.

    Jakbym chciał dac na szczytny cel 15kpln to ta multiple wziałbym bez
    zadnego "ale" :)
    Zakładam ze jezeli jest w takim stanie jak pisze własciciel to i tak jest
    ładnych pare kpln warta.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie