  • 121. Data: 2014-12-02 00:30:15
    Temat: Re: na co czekac?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:547ccea1$0$21555$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    racownicy-Tesco,wid,15295224,wiadomosc.html?ticaid=1
    13e56

    > Uwazaj Pszemolu - netto/brutto. Brutto 1950, na reke 1326, na mieszkanie
    > 1000 i na iphone nie starcza..

    Ja uważam. Cały czas mówimy brutto.
    I nigdzie nie pisałem że z tych zarobków ma komuś starczyć na iPhone.
    Gdzieś to wyczytałeś czy zgadujesz? Przeczytaj wątek od początku... ok?

    > No wiesz, srednia krajowa tez sie z czegos bierze.
    > Jesli szef zarabia 10k, to trzem pracownikom moze placic gora 2k, pieciu
    > moze juz 2800, dziesieciu 3400, a setce ... to musi zatrudnic paru
    > zastepcow :-)

    Wśród grupowiczów pl.misc.telefonia.gsm nie ma pełnej reprezentacji
    wszystkich zawodów ani grup społecznych... Do kalkulacji średniej
    możesz przyjąć różne podzbiory ludzi i wyjdzie Ci inna średnia...

    t-jakie-zawody-wybrac-aby-zarabiac-powyzej-8-tys-zl-
    83007.html

    > Cytuje sie latwo. Trudniej zostac managerem nie bedac wczesniej managerem
    > :-)

    Zgadzamy się w pełni - i nigdzie nie twierdzę że łatwo być managerem.
    Zauważam jakieś nieporozumienie w tym co napisałeś teraz...
    Jesteś pewny że nie wyrwałeś jednej wypowiedzi głęboko z kontekstu?
    Bo coś Twoje odpowiedzi nie pasują do treści wątku i kolejnych faz dyskusji.

  • 122. Data: 2014-12-02 00:34:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Pszemolu, ciebie sie zawsze milo czyta ... po ch* prosiles kolege o pomoc
    > ?

    Bo o tego są koledzy i przyjaciele?

    > Co to, w tym amerykanskim tesco tak malo placa, ze nie stac Cie zamowic
    > transportu do domu za $50, bo wiecej chyba to nie kosztuje ?
    >
    > :-)

    Gdybym w momencie proszenia go o pomoc wiedział że będzie
    mi tak całą drogę truł to oczywiście że wynająłbym z wypożyczalni :-)
    Jak jemu trzeba było pomocy aby wnosić 150-galonowe akwarium
    szklane na 3 piętro po schodach to po mnie zadzwonił bez wahania :-)))

    > W moim przypadku ... moze nawet czesciej

    > Ale pamiec nie mowi, gdzie dzis stoja z fotoradarem, a yanosik tak :-)

    Acha :-)

    > Aczkolwiek ... ciekawe czy strata na przepisowej jezdzie jest wieksza niz
    > na startowaniu yanosika :-)

    Długo startuje? Sorki za pytanie ale nie używam Janosika...

    > Wszyscy ? Bo ja ostatnio bylem na jakis targach pracy, przychodzi
    > mlodziez, kogo panstwo szukaja, programistow, no tak, wszyscy szukaja
    > tylko programistow, a co ma zrobic zwykly inzynier ?

    Nasuwa się oczywista sugestia: nauczyć się programować? ;-)

  • 123. Data: 2014-12-02 08:11:51
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 1 Dec 2014 16:01:40 +0000 (UTC), Pszemol <P...@P...com>
    wrote:
    > Zgoda, są ludzie kupujący iPhone dla szpanu, mimo że ich nie stać.

    Nie spotkałem się z czymś takim, natomiast spotkałem się z
    przypadkami, że iphona kupuje się z: ciekawości, niewiedzy lub
    nieświadomości (że taki kiepski), jako zabawka dla dziecka. Ale nie
    dla szpanu, błagam.

    --
    Marek

  • 124. Data: 2014-12-02 08:22:49
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Marfi, żyjesz w Polsce, nie? Napisz proszę, czy Twoje miesięczne zarobki
    > są
    > mniejsze czy większe od 5k zł brutto?

    Ty nie rozumiesz, ze dla wielu z piszących to nie jest problem ceny a
    wartości.
    Iphone nie jest wart swojej ceny dla użytkownika, który nie jest wyznawcą
    marki.

    --
    marfi

  • 125. Data: 2014-12-02 08:28:12
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Ale się wijesz.

    Misiu co rozumiesz przez "korelacje"?

  • 126. Data: 2014-12-02 08:30:02
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    >Nie interesują mnie dane uzyskane od przypadkowych internautów

    fcale

  • 127. Data: 2014-12-02 08:34:03
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Przedstaw nam tą swoją,

    Ilu Was jest?

    >do której ta interpretacja nie pasuje :-)

    Przecież dwa posty wcześniej wyraźnie napisałem, dlaczego twoje
    popierdywanie o składowej średniej nie ma związku z korelacja - problemy z
    czytaniem, czy film ci się szybko urywa i odpowiadasz tylko na ostatni post?

  • 128. Data: 2014-12-02 10:12:46
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    > Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Niektórym z nas najwyraźniej inteligencji starcza na jedno i na drugie...

    Uważasz się za inteligentnego?

  • 129. Data: 2014-12-02 11:48:43
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote:

    > "Ghost" <g...@e...com> wrote in message
    a.pl...

    > Uważasz się za inteligentnego?

    Oczywiscie :-)

  • 131. Data: 2014-12-02 11:48:44
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote:

    > Ty nie rozumiesz, ze dla wielu z piszących to nie jest problem ceny a wartości.
    > Iphone nie jest wart swojej ceny dla użytkownika, który nie jest wyznawcą marki.

    Masz jakis problem z odpowiedzią wprost na moje pytanie?