  • 11. Data: 2009-01-09 09:45:39
    Temat: Re: netbook z wbudowanym modemem
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 09.01.2009 saa <a...@p...fm> napisał/a:

    > co to za definicja netbooka ze nie moze miec DVD i dlaczego nie ma takiej
    > potrzeby?

    Bo od tego są notebooki aby mieć dvd.

    > w koncu chyba wygodniej miec nagrywarke wbudowana niz na kablu,

    Wygodnie jest nie mieć dvd w ogóle.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 12. Data: 2009-01-09 09:57:30
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    saa wrote:
    > Czy takie istnieja , na allegro nie moge znalezc ,
    > chodzi o przelozenie karty z play bezposrednio do laptopa

    Aspire One A150, model 3G.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 13. Data: 2009-01-09 09:58:52
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    saa wrote:
    > Użytkownik "FOX32" <x...@x...pl> napisał w wiadomości
    > no jeszcze jest hp za 2000
    > jak na netbooka to troche chyba wysoka cena ,
    > szukam czegos w normalnej cenie do 1000
    > przy okazji czy zaden netbook nie ma wbudowanej nagrywarki DVD?

    Gdzieś w nocy czytałem, że Asus pokazał EEE z wbudowanym napędem
    DVD (ale cieżko mi powiedzieć, ile 'to' waży i czy to nadal netbook,
    bo spałem na siedząco...).

  • 14. Data: 2009-01-09 10:00:41
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    grafi wrote:

    > i dwa geforcy w SLI, zeby mozna w GTA pograc :)

    Zapominasz o baterii maks. 3-komorowej, na której
    można pracować minimum 5 godzin.

  • 15. Data: 2009-01-09 10:06:50
    Od: "saa" <a...@p...fm>

    Użytkownik "DooMiniK" <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl"> napisał w
    wiadomości news:49671f8b$1@news.home.net.pl...

    > Aspire One A150, model 3G.

    na allegro jeszcze go nie ma ,

  • 16. Data: 2009-01-09 10:08:44
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "saa" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

    > co to za definicja netbooka ze nie moze miec DVD i dlaczego nie ma takiej
    > potrzeby?
    > w koncu chyba wygodniej miec nagrywarke wbudowana niz na kablu,

    tokup notebooka i nie marudź

  • 17. Data: 2009-01-09 10:10:48
    Od: Marrcino <n...@n...pl>

    DooMiniK pisze:

    > Zapominasz o baterii maks. 3-komorowej, na której
    > można pracować minimum 5 godzin.

    Ale ma spełniać warunki:
    max 1kg
    ma się mieścić do kieszeni
    no i do 1000zł.

    Marrcino

  • 18. Data: 2009-01-09 10:11:57
    Od: Chichotek <z...@e...jnj.cy>

    Był 9 styczeń (piątek) gdy o godz. 10:32 *saa* napisał(a):

    > co to za definicja netbooka ze nie moze miec DVD i dlaczego nie ma takiej
    > potrzeby?

    Bo to sprzet od przegladania intenetu a nie nagrywania płytek.

    > w koncu chyba wygodniej miec nagrywarke wbudowana niz na kablu,

    To kup sobie notebooka.

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+,

  • 19. Data: 2009-01-09 10:12:35
    Od: Chichotek <z...@e...jnj.cy>

    Był 9 styczeń (piątek) gdy o godz. 11:00 *DooMiniK* napisał(a):

    > Zapominasz o baterii maks. 3-komorowej, na której
    > można pracować minimum 5 godzin.

    Czemu 5? Od razu najlepiej 40 :P

  • 20. Data: 2009-01-09 10:30:16
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-01-09 10:58, Użytkownik DooMiniK napisał:

    > Gdzieś w nocy czytałem, że Asus pokazał EEE z wbudowanym napędem
    > DVD (ale cieżko mi powiedzieć, ile 'to' waży i czy to nadal netbook,
    > bo spałem na siedząco...).

    Mają w ofercie stacjonarne i jeden all-in-one, pewnie w którymś
    z nich.