  • 1. Data: 2009-01-08 13:15:37
    Temat: Progam do backupu / synchronizacji
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    Poszukuję darmowego (lub niedrogiego < 100zł) programu do automatycznej
    synchronizacji wskazanych katalogów (np. zdjęcia, moje dokumenty) pomiędzy dwoma
    komputerami - stacjonarnym i laptopem. Program powinien działać automatycznie tzn.
    wykryć fakt połączenia LAN/Samba pomiędzy tymi dwoma komputerami i zsynchronizować
    zawartość katalogów "w obie strony" nadgrywając starsze wersje nowymi.

  • 2. Data: 2009-01-08 13:45:09
    Temat: Re: Progam do backupu / synchronizacji
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    William wrote:
> [...]
    > komputerami i zsynchronizować zawartość
    > katalogów "w obie strony" nadgrywając starsze wersje nowymi.

    Jak już znajdziesz odpowiednią grupę do zadania pytania,
    to nie zapomnij podać systemu operacyjnego klienta,
    oraz co miałeś na myśli wykryć połączenie LAN/Samba.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,