  • Data: 2017-07-21 18:57:43
    Temat: Re: nowy C-max 1,6 tdci czy 2.0 ?
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:
    > Dynamiczna jazda z moca na kolach w okolicach pietnastu kilowatow. Ujmij bo masz z
    czego.

    Całkiem był żwawy, powiem Ci... gdyby nie hałas dochodzący z kół psujący
    przyjemność jazdy to bym ocenił na całkiem przyzwoity samochód.

    Nie wiem czy ten hałas z kół to cecha hybrydy czy wszystkie Fordy takie
    ujowe są, bo Fordami raczej nie pomykam. Ale ten był prawie nówka na
    dotarciu, według moich standardów, więc chyba nieskopany jeszcze...
    Choć kto wie - może przebieg 28000 mil dla Forda to już czas na "rutynową"
    wymianę łożysk? ;-)