  • 31. Data: 2010-06-02 22:33:18
    Temat: Re: nowy Citroen C4
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Krix12" <o...@g...com> napisał w wiadomości
    news:4e2c435e-55f9-4903-b189-bf5e657fa509@m33g2000vb
    i.googlegroups.com...
    On 2 Cze, 09:41, "CeSaR" <a...@m...com> wrote:

    > Waldekl, nie dramatyzuj. Bez polotu to jest Car of the Year czyli Polo,
    > Skoda, Mitsu Lancer, wszelkiej maści Fiaty i inne tego typu popierdółki.
    > W Citroenie jednak trochę finezji pozostało. XM-a już nie wymyślisz, DS-a
    > albo CX-a też nie.
    >
    >CeSaR,nie próbuj porównywać Mitsu Lancera do Fiatów czy
    >Citroenów.Jeździłem 7 lat Lancerem i ani razu mnie nie zawiódł,

    A co ma piernik do wiatraka, a awaryjność do designu?

  • 32. Data: 2010-06-02 23:25:19
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-02 21:55, Krix12 pisze:

    > CeSaR,nie próbuj porównywać Mitsu Lancera do Fiatów czy
    > Citroenów.Jeździłem 7 lat Lancerem i ani razu mnie nie zawiódł,
    > bajecznie się prowadzi i ma swój styl od lat.Wszystkim
    > polecam.

    Że co proszę? Co do prowadzenia się nie wypowiadam. Ale stylistycznie,
    do VIII-ej generacji włącznie to było nudno i ... nudno.
    IX-tka zaczęła jakoś wyglądać.

    > Następuje tylko jego ewolucja.

    IMHO tak było do IX gen. Najnowsza, to już nie ewolucja, a rewolucja. I
    to całkiem udana. Pisząc o wszystkich, mam na myśli wersje cywilne, bo
    EVO to już inna bajka - tam się patrzy na coś innego niż tylko stylistyka.

    > W Cytrynie to zmiana nazwy i
    > wizerunku ZX.Xsara,C4 następuje rewolucyjnie.Nowa C4 jest ugrzeczniona
    > w stosunku do poprzedniej, jest ładna,ale nie wnosi nic nowego w
    > stylistyce,do czego Citroen starał się przyzwyczajać nas od lat.

    To też fakt. Ale Citroen poszedł po linii pt. "kasa". Widać klientom
    przestały odpowiadać zbyt śmiałe koncepcje. Stąd ugrzecznienie.
    Niemniej jednak, np. kokpit pokazany na zdjęciach (wizualkach) ma w
    sobie to coś, co powoduje chęć posiadania akurat tego.
    Poza tym, wniesienie czegoś nowego do obecnej stylistyki jest po prostu
    trudne. Wiele już było, a na nadmierną ekstrawagancję nie można sobie
    pozwolić, bo klienci mogą zagłosować portfelem na nie.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 33. Data: 2010-06-03 08:29:41
    Od: "dudley" <d...@o...pl>

    Waldek Godel wygenerował w news:1aoazmat34jtb.dlg@lepper.institute.com
    taki oto ciąg znaków:
> [...]
    > do orania autostrad. Zmiksowanie nowego C3 i C5 w folcfagenopodobną kupę
    > niewiele ma wspólnego z projektowaniem oraz jeszcze mniej z Citroenem.

    Mnie ta niemiecczyzna w stylistyce akurat pasuje - o wiele bardziej
    strawne toto, niż wspomniana już choćby Meg III, która wygląda tak, jakby
    projektant spojony beaujolais próbował narysować z pamięci Mazdę 3. No ale
    de gustibus...
    Pozdrawiam,
    --
    dudley, ckmk
    szarobeżowa astra III

  • 34. Data: 2010-06-03 11:20:40
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 3 Jun 2010 08:29:41 +0200, dudley napisał(a):

    > Mnie ta niemiecczyzna w stylistyce akurat pasuje - o wiele bardziej
    > strawne toto, niż wspomniana już choćby Meg III, która wygląda tak, jakby
    > projektant spojony beaujolais próbował narysować z pamięci Mazdę 3. No ale

    nie, no megane i w ogóle ostatni wygląd renówek jest całkowicie poza
    konkurencją, tyle, że nie z tej strony, z której firma by chciała.
    No ale to są już kwestie czysto gustów, o których w zasadzie się nie
    dyskutuje.
    A co do nowego C4 mam zastrzeżenia nie tylko związane z gustem, ale takie
    które można próbować zmierzyć (próbować, bo łatwo nie będzie) albo chociaż
    ocenić. On po prostu nie wygląda jak Citroen, co jest pierwszym takim
    występkiem od czasów DS.
    Wszystkie modele, ładniejsze czy brzydsze, miały jednak jakiś odrębny styl,
    nawet BX mylony czasem z Poldolotem, jednak się odróżniał od tłumu
    (niewiele w swoich czasach, ale zawsze).
    Wszystkie były łatwo rozpoznawalne.
    Tymczasem teraz już C5 jest ciężko rozpoznawalny, widzę coś i się
    zastanawiam - C5 czy jakaś buma. A częściej jeszcze - o. buma.. podjeżdzam
    bliżej i jednak C5. Wstyd.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 35. Data: 2010-06-03 18:39:48
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    >CeSaR,nie próbuj porównywać Mitsu Lancera do Fiatów czy
    >Citroenów.Jeździłem 7 lat Lancerem i ani razu mnie nie zawiódł,

    Ja siedem lat jeździłem fordem i też się niepopsuł. Ale my tu nie o tym.

    >bajecznie się prowadzi i ma swój styl od lat.Wszystkim
    >polecam.

    W środku i na zewnątrz - kiszka z miodem, szarość i brak polotu. Mówię o
    normalnej wersji, takiej jak ta:
    http://www.mitsubishi.pl/dlaczego-warto/Lancer-Sport
    back
    Na obrazkach wygląda fajnie ale w realu już nie do końca niestety. Ale
    oczywiście o gustach się nie dyskutuje. Może już po prostu za stary jestem
    :-)

  • 36. Data: 2010-06-04 23:45:02
    Od: "Sklavin" <sklawin.w@_gazeta.pl>

    Użytkownik "ttt" <t...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    > Pod koniec tego roku Citroen chce wprowadzić nowe C4. Zostały już
    > opublikowane zdjęcia.

    Wygląda nieźle. Poza tym mam nadzieję, że wreszcie zrobią normalną wersję
    kombi.