  • 111. Data: 2019-08-30 12:44:46
    Temat: Re: o autostradach po raz kolejny
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Mateusz,

    Friday, August 30, 2019, 10:03:16 AM, you wrote:

    > Jak nie zna, jak zna. Wszyscy znamy - co prawda wyłącznie przez pryzmat
    > głupot które ten człowiek tutaj wypisuje, ale to daje wystarczający obraz
    > jego stanu umysłowego.

    Mylisz się - wiele osób z tej grupy zna się osobiście od bardzo wielu
    lat. Znam Cavallino osobiście i pomimo tego, że nie zawsze się z nim
    zgadzam a jego charakter rzeczywiście jest trudny, nie uważam, że mam
    prawo nazywać go pozbawionym rozumu. Tym bardziej Ty nie masz takiego
    prawa.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 112. Data: 2019-08-30 12:57:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 30 sierpnia 2019 12:41:57 UTC+2 użytkownik RoMan Mandziejewicz
    napisał:

    > To, że się z kimś nie zgadzasz nie oznacza od razu, że ten ktoś jest
    > idiotą. Ja na przykład bardzo nie lubię, jak Cavallino jedzie za mną -
    > trzyma za mały odstęp. Ale nigdy nie spowodował zagrożenia.

    Czyli w sumie powyższym potwierdzasz że typ neutralny na drodze nie jest.
    Tak jazda na ogonie niepotrzebnie denerwuje innych użytkowników dróg a i powoduje
    dożę zagrożenie
    Typowe zachowanie idioty: "szybki i bezpieczny". Do czasu
    W Niemczech takich z dróg eliminują ichnim trudnym do zdania "idiot testem"

  • 113. Data: 2019-08-30 12:57:24
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 30 Aug 2019 12:41:54 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > trzyma za mały odstęp. Ale nigdy nie spowodował zagrożenia.

    Te dwie części wypowiedzi wzajemnie się wykluczają.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 114. Data: 2019-08-30 13:00:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Kris,

    napisał:

> [...]
    > Typowe zachowanie idioty: "szybki i bezpieczny". Do czasu
    > W Niemczech takich z dróg eliminują ichnim trudnym do zdania "idiot testem"

    PLONK

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 115. Data: 2019-08-30 13:07:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 30 sierpnia 2019 13:00:14 UTC+2 użytkownik RoMan Mandziejewicz
    napisał:

    > PLONK
    Kapelusz nie dopisałeś. Koledze byś się przypodobał;)

  • 116. Data: 2019-08-30 13:10:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 30 sierpnia 2019 12:57:26 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

    > Te dwie części wypowiedzi wzajemnie się wykluczają.

    No chyba że w kolumnach vipowskich jeździ;)

  • 117. Data: 2019-08-30 13:29:31
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Fri, 30 Aug 2019 12:41:54 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > To, że się z kimś nie zgadzasz nie oznacza od razu, że ten ktoś jest
    > idiotą.

    Tutaj nie chodzi przecież wcale o niezgadzanie się z tym czy owym, tylko
    o nawoływanie do brawurowej i niebezpiecznej jazdy, narażając nie tylko
    siebie samego ale i innych uczestników drogi.

    > Ja na przykład bardzo nie lubię, jak Cavallino jedzie za mną -
    > trzyma za mały odstęp. Ale nigdy nie spowodował zagrożenia.

    (ha ha)

    > Każdy, kto jeździ dłużej po polskich drogach i jeździ nie tylko dla
    > przyjemności, ma powyżej uszu zawalidróg, wjeżdżających na lewy pas bez
    > spojrzenia w lusterka, z prędkością znacznie poniżej dopuszczalnej. To
    > są wyjątkowo niebezpieczne zachowania.

    To też jest patologia. Istnieje ona po obu stronach. Jest jednak subtelna
    różnica: Janusz który wjechał na drogę bez kierunku raczej nie zrobił
    tego celowo - roztargnienie, zmęczenie, cokolwiek. Człowiek istotą słabą
    jest. Natomiast zapierdalacz sunący dwie paczki przez wioskę robi to
    zupełnie umyślnie - i jeszcze uważa że ma do tego święte prawo (bo
    przecież ON umie jeździć).

    > A rzeczywistość wygląda tak, że znudzony Janusz, który wjechał na
    > autostradę jadąc z sąsiedniej wioski do śwagra w drugiej wiosce,
    > radośnie zmienił sobie pas bez patrzenia w lusterko, jadąc 90 km/h tam
    > gdzie wolno 140, bezpośrednio przed pojazd

    Archetyp szwagra doskonale przedstawia (twój) kolega Cavalino. To co ty
    opisujesz, to nic innego jak ludzkie roztargnienie. A drogi są dla ludzi.

    > Nie mam podstaw, żeby oceniać, dlaczego komuś się śpieszy. Może ma jakąś
    > sytuację życiową (...)

    Masz za to podstawy by oceniać, dlaczego ktoś nie włączył kierunkowskazu.
    Może też ma sytuację życiową, i migacz to chwilowo najmniejszy z jego
    problemów? Jeśli już przyjmować absurdalne argumenty, to uczciwie byłoby
    ich udzielić obu stronom.

    Mateusz

  • 118. Data: 2019-08-30 14:35:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    napisał:
    >. Nie spowodowałem
    > żadnej kolizji na autostradzie. Jechałem zgodnie z zasadą - żyj i daj
    > żyć innym.

    Jakiś czas temu przy okazji dyskusji o jeździe po kielichu ktoś tutaj pisał ze od
    nastu lat dość często jeździ po paru głębszych i nawet stłuczki nie miał
    Wygląda wiec że i on żyje i daje żyć innym. Póki co.

  • 119. Data: 2019-08-30 18:25:18
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Kolejny kibord łorior...

    I jakoś w dziwny sposób to same ekskrementy okupujące mój kf...
    Za darmo tam nie trafili, więc teraz usilnie próbują wypłynąć na
    powierzchnię i zaistnieć....

  • 120. Data: 2019-08-30 18:37:34
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-08-29 14:25, 'TomN' wrote:
    > Jacek Maciejewski w

    > Tia... Jesteś miszczem "podtesktu", tylko, że od lat Przemek pisze jak
    > pisze, ale szacuuuun....

    > Czyli napisałeś, żeby napisać, bez patrzenia w kontekst, żegnaj Jacku, po
    > latach dyskusji na różnych grupach...

    Idziesz już?