eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyolej w silniku - glut. › Re: olej w silniku - glut.
  • X-Received: by 2002:a1f:c102:: with SMTP id r2-v6mr1329394vkf.11.1526221939021; Sun,
    13 May 2018 07:32:19 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a1f:c102:: with SMTP id r2-v6mr1329394vkf.11.1526221939021; Sun,
    13 May 2018 07:32:19 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin3!goblin.stu.neva.ru!news.misty.com!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.gig
    anews.com!x25-v6no5782814qto.0!news-out.google.com!k3-v6ni466qtj.0!nntp.google.
    com!x25-v6no5782810qto.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com
    !not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 13 May 2018 07:32:18 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <0...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=64.4.90.163;
    posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
    NNTP-Posting-Host: 64.4.90.163
    References: <7...@g...com>
    <0...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <3...@g...com>
    Subject: Re: olej w silniku - glut.
    From: s...@g...com
    Injection-Date: Sun, 13 May 2018 14:32:19 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 47
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2631278
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu niedziela, 13 maja 2018 02:03:40 UTC-5 użytkownik Kris napisał:
    > W dniu sobota, 12 maja 2018 17:19:05 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:
    > > Takie mam pytanie:
    > > Sa silniki ktore sa czule na wymiane oleju. Stwierdzono ze jak sie nie wymienia a
    silnik pracuje ciezko (wysokie temperatury) to w niektorych jego miejscach osadza sie
    olejowa galaretka.
    > > Pewnie jej konsystencja jest roznoraka w zaleznosci od skali zaniedbania i nie
    szukam konkretnej odpowiedzi dotyczacej konkretnego przypadku ale chcialbym wiedziec
    czy ktos praktycznie przerabial sytuacje kiedy okazalo sie ze galaretke widac,
    zastosowano jakies plukanie silnika lub ewentualne agresywnie czeste wymiany oleju i
    galaretka znikla.
    > >
    > > Mial ktos takie sytuacje?
    > >
    > > Ewentualnie stwierdzenie ze taka galaretka sie nie zmywa sama bo tak samo jak
    nagar na garnku po frytkach jak juz jest to tylko przybywa i twardnie.
    > >
    > > Czego oczekiwac po takiej potencjalnej sytuacji?
    > >
    > > Bo to ze mozna rozebrac i umyc to wiem, ale koszta takiej operacji beda
    nieliche...
    >
    > Ja problemów takich nie mam z prostego powodu:
    > Od ponad 20 już lat przestałem wymieniać olej w moich samochodach i nie interesuje
    mnie co tam gdzie sie odkłada


    I potem ktos kupi takie auto i ma problem :)

    > Jak oleju ubędzie to dolewam co tam najtańszego na tacji paliw doatanę
    > ALe z dolewaniem to w fordowskich silnikach była konieczność- w mondeo nawet 1 litr
    co dwa miechy. W multiplowskim jtd oleju praktycznie nie ubywa, w megance także samo.

    A widzisz, 1.8 tdci w foce nie pil prawie nic.

    > W autach które do tej pory miałem awarii zwiazanych z ilnikiem nie było.
    Zawieszenie, rdza, hamulce, alternatory itp to naprawiać musiałem ale silniki
    klekotały bezawaryjnie
    > Ps
    > Pasków rozrządu też nie zmieniam po kupnie auta ani później

    Strach sie bac :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: