  • Data: 2019-03-11 21:24:09
    Temat: Re: olej z tesco...
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11-03-2019 o 21:17, Irokez pisze:

    > Jeżeli jest tak jak mówisz, to czekam na telewizor LG OLED W8 z
    > przeklejonym tylko znaczkiem na np. Tesco za 50% ceny, Skodę SuperB z
    > przeklejonym tylko znaczkiem na np. Biedronka za 50% ceny, itp.

    A Porsche z naklejonym znaczkiem VW Cię zadowala?
    Albo VW ze znaczkiem Skody czy Seata?
    A jeśli nie - to może Jeep ze znaczkiem Fiata?

    > Wybacz, ale po prostu ciężko mi uwierzyć, że miałbym produkować jakiś
    > fajny produkt, który sprzedawałbym z powodzeniem za np. 100PLN, oraz
    > wpadł bym na taki pomysł aby to samo sprzedawać za 50PLN nie przyznając
    > się do tego, że to ja go wyprodukowałem.

    Źle rozumujesz.
    Tu chodzi o to, że produkujesz coś co kosztuje Cię 30 zł, ale
    sprzedajesz to za 100 zł w ilości 100 sztuk.
    I nic się nie zmienia - nadal sprzedajesz 100 sztuk po 100 zł, a do tego
    sprzedajesz następne 50 sztuk po 50 zł.

    Czyli zwiększasz zysk.

    Jaśniej?