  • Data: 2018-11-03 20:17:04
    Temat: Re: opoznienia na switchu
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba podpisana jako nadir <n...@h...org>
    w artykule <news:5bddb9f4$0$484$65785112@news.neostrada.pl> pisze:

    > To to jest pikuś.
    >
    > Ja mam na myśli takiego magnet linka:
    >
    > magnet:?xt=urn:btih:HI7NPHMTIXD6RTS4JSGWTCCTEHSGKIIA

    To oczywiście lipny przykład, bo poprawny skrót jest zapisywany
    szesnastkowo.

    > Jest tylko hash pliku i nic poza tym.

    Jak napisałem, że możesz dodać nowy tracker, to dodaj jakikolwiek
    działający, jeśli nie masz żadnego aktywnego torrenta. Nazwę też możesz
    dodać sam - tymczasową, aby tylko na liście pobierania wyświetlało się
    coś sensownego i niepowtarzalnego.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)