eGospodarka.plGrupypl.internet.polip[ot?] iplus - dobra sila sygnalu, dlaczego zero dostepu do www? › Re: [ot?] iplus - dobra sila sygnalu, dlaczego zero dostepu do www?
    From: "1634Racine" <1...@R...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: [ot?] iplus - dobra sila sygnalu, dlaczego zero dostepu do www?
    Date: Tue, 15 May 2012 22:00:27 +0200

    programista z bozej łaski in news:jotgbk$b85$1@mx1.internetia.pl
    > maja jakas stara wersje binda na btsach. ostatnio byl jakies remote
    > exploit na btsowe dnsy
    > MSPANC

    stara wersja.... Tylko, że przez ponad 3 lata iplus dzialal bez
    najmniejszego problemu, dopiero stosunkowo niedawno wystapila opisana
    dlugotrwajaca awaria dns-owa, dostep do internetu jest, ale do dns-ow kuleje
    makabrycznie.
    (a jako ciekawostke dodam: poprzedzila te awarie inna, takze dlugotrwajaca:
    tym razem bylo to permanentne zrywanie sieci, potrafilo rozlaczyc ok 10 razy
    na minute (!), autolaczenie dawalo info, ze serwer odrzuca polaczenie, w
    koncu laczylo na chwile, zeby za chwile znow rozlaczyc i tak w kolko, potem
    troche spokoju i znow bal z rozlaczaniem; i tak z miesiac, poltora; potem
    nagle jak reka odjął, teraz nie zrywa; za to pojawila sie slepota dns-ow)

    Myslisz, ze teraz, w sprawie dns-ów padli pod exploitem...? I nic o tym nie
    wiedza? Nie reperują? Hm.

    Wazne jest chyba i to, ze nic nie czytam w sieci o kataklizmie iplusa u
    ludzi. Stad moje podejrzenie, ze to moze byc sprawa max lokalna, krag
    zasiegu 3ech btsów kolo mnie. Nagle cos im w nich padlo. Chyba.
    Bo jakos nie chce mi sie wierzyc w obciazenie sieci. Co oczywiscie jest
    mozliwe, ale - nagle? z dnia na dzien? najpierw nagle zrywa polaczenie jak w
    szale (I-a awaria), potem spokoj i znow nagle - slepnace co pare
    minut/godzin dns-y (II-a awaria)?