    From: io <i...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: paraliż wsi kościelnej
    Date: Thu, 7 Sep 2023 22:34:06 +0200

    W dniu 07.09.2023 o 15:28, Dąbrowski pisze:

    > Czy widziałeś kiedy coś co się RASP-UZK? Jest to urządzenie zdalnej
    > kontroli samoczynnej sygnalizacji przejazdowej (ssp).
    > https://www.bsk.isdr.pl/srk/foto/rasp.jpg Na tym zdjęciu jest monitor
    > RASP-UZK obsługującego tylko jedną ssp na km 004.508. Do RASP-UZK może
    > być podłączonych 8 ssp. Taki RASP-UZK sygnalizuje mruganiem odpowiednich
    > pół i bardzo głośnym i nieprzyjemnym dźwiękiem każdą awarię ssp. A taką
    > awarią może być wyłamanie rogatki, przepalenie żarówki na
    > sygnalizatorze, zanik transmisji, zanik zasilania a nawet chwilowe
> [...]

    Odnosiłem się do
    "Podobnie jest z dyżurnymi ruchu. Dostawia im się kolejne migające ekrany."

    Z twojego opisu wynika, że problem jest z urządzeniami, które są
    wizualizowane. Jeśli są zgłaszane usterki i wpisywane do książek to ...
    nie ogarniam jak można skonkludować to stwierdzeniem "dostawia im się
    migające ekrany".

    Myślę, że w ten sam sposób toleruje się 500 fałszywych zadziałań
    radio-stopu rocznie. Jakoś nie wydaje mi się by w nim chodziło o to, by
    dokładnie każdy mógł zatrzymać pociąg.