-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED.s201pc206.mmj.pl!not-for-mail
From: io <i...@o...pl.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: paraliż wsi kościelnej
Date: Thu, 7 Sep 2023 22:34:06 +0200
Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
Message-ID: <uddc3v$2trsp$1@news.icm.edu.pl>
References: <X...@1...0.0.1> <X...@1...0.0.1>
<ucjck9$1i6o4$1@news.icm.edu.pl> <udcitr$8sa$1$Dab60@news.chmurka.net>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Thu, 7 Sep 2023 20:34:07 -0000 (UTC)
Injection-Info: news.icm.edu.pl; posting-host="s201pc206.mmj.pl:89.174.201.206";
logging-data="3075993"; mail-complaints-to="u...@n...icm.edu.pl"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
Thunderbird/102.14.0
Content-Language: pl
In-Reply-To: <udcitr$8sa$1$Dab60@news.chmurka.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2716859
[ ukryj nagłówki ]W dniu 07.09.2023 o 15:28, Dąbrowski pisze:
> W dniu 29.08.2023 o 02:03, io pisze:
>
>>
>> Ale, że dyżurnym ruchu przeszkadza miganie na ekranie?! To właśnie po
>> to obiekty na ekranie migają by dyżurny zwrócił na nie uwagę.
>
> Czy widziałeś kiedy coś co się RASP-UZK? Jest to urządzenie zdalnej
> kontroli samoczynnej sygnalizacji przejazdowej (ssp).
> https://www.bsk.isdr.pl/srk/foto/rasp.jpg Na tym zdjęciu jest monitor
> RASP-UZK obsługującego tylko jedną ssp na km 004.508. Do RASP-UZK może
> być podłączonych 8 ssp. Taki RASP-UZK sygnalizuje mruganiem odpowiednich
> pół i bardzo głośnym i nieprzyjemnym dźwiękiem każdą awarię ssp. A taką
> awarią może być wyłamanie rogatki, przepalenie żarówki na
> sygnalizatorze, zanik transmisji, zanik zasilania a nawet chwilowe
> obniżenie napięcia w sieci zasilającej. Każdą taką zasygnalizowaną
> awarię dyżurny ruchu musi zaakceptować poprzez kliknięcie odpowiedniego
> pola. I teraz wyobraź sobie, że jest RASP-UZK z podłączonymi 8 ssp. Na
> zewnątrz zaczyna się burza. Po każdym wyładowaniu następuje
> milisekundowy zanik (obniżenie) napięcia. Jak już napisałem każdy taki
> zanik jest sygnalizowany mruganiem odpowiedniego pola i bardzo głośnym i
> nieprzyjemnym dźwiękiem. Pracowałem na nastawni gdzie monitor i
> klawiaturę od RASP-UZK ustawiono na innym biurku bo na biurku dyżurnego
> nie było już miejsca. A więc po każdym zasygnalizowaniu usterki należało
> wstać, podejść do innego biurka i kliknąć odpowiednie pole. Dla każdej
> ssp osobno. Jeżeli burza była intensywna to w ciągu minuty awaria była
> sygnalizowana nawet kilkadziesiąt razy. Dodatkowo każde takie
> zasygnalizowanie usterki należało odpisać w odpowiedniej książce
> usterek. Oczywiście w tym samym czasie należało wykonywać wszystkie inne
> obowiązki.
> Jak czułe są urządzenia sterujące ssp świadczy fakt, że mieliśmy dwie
> ssp zasilane z tego samego transformatora co pobliska wielka obora u
> farmera. Codziennie, punktualnie o 18:50 RASP-UZK sygnalizowało zanik
> napięcia na tych ssp. Zrobiliśmy dochodzenie i okazało się, że o tej
> godzinie rozpoczynało się dojenie krów i gospodarz (a raczej komputer
> sterujący tą oborą) przed dojeniem włączał wielkie wentylatory. To
> powodowało chwilowy minimalny spadek napięcia w sieci, który urządzenia
> sterujące ssp wychwytywały jako zanik zasilania.
>
Odnosiłem się do
"Podobnie jest z dyżurnymi ruchu. Dostawia im się kolejne migające ekrany."
Z twojego opisu wynika, że problem jest z urządzeniami, które są
wizualizowane. Jeśli są zgłaszane usterki i wpisywane do książek to ...
nie ogarniam jak można skonkludować to stwierdzeniem "dostawia im się
migające ekrany".
Myślę, że w ten sam sposób toleruje się 500 fałszywych zadziałań
radio-stopu rocznie. Jakoś nie wydaje mi się by w nim chodziło o to, by
dokładnie każdy mógł zatrzymać pociąg.
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-05-17 Warszawa => Senior Software Engineer PHP (BillPro) Contractor <=
- 2024-05-17 Warszawa => International freight forwarder <=