  • Data: 2016-11-29 20:01:41
    Temat: Re: pendrive
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-11-29 o 19:19, ąćęłńóśźż pisze:
    > Inna sprawa do czego Ci pendrive (mój wetknięty w TV/tuner, więc ma mam +/- w
    nosie, czy ostatni tydzień nagranych bajek pójdzie się kochać).

    Do przenoszenia danych (różnie, raz film innym razem setki/tysiące
    małych pliczków). Do jakichś leżakujących danych mam tanie "marketowe".
    Ale jak mam siedzieć przed maszyną i zrzucać dane 2 minuty a 30 minut to
    robi mi już różnicę.
    Dlatego używam ostro przy małej objętości danych starusienkiego Goodram
    1GB (nie pomyłka, inaczej 1024MiB) na kościach Samsunga, który bije
    nadal na głowę bardzo dużo nawet tych szybkich pamięci (pod USB 2.0)
    zwłaszcza jeśli chodzi o zapis małych plików.
    o takie coś:
    http://static.migom.by/img/large/116/63801/goodram-s
    tandard-1gb$1.jpg

    I też nie był wtedy tani (jak chce kupić wątkotwórca).

    Potem Goodram zepsuł i transfery spadły mocno (te szybkie wersje migały
    wolno diodą zieloną jak nie odbywał się zapis, w tych "popsutych" chyba
    świeci na stałe. Pewnie oszczędzili na kontrolerze/pamięci).

    zdrówko.

    --
    Irokez