  • 11. Data: 2010-04-23 23:03:21
    Temat: Re: [piątek] Pompowanie kół gazem
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Lans dla właściciela samochodu (coś jak niebieskie diody i nakładki na
    > wydech), dla oglądających - informacja, że jest łosiem ;))

    cholera, nie wiem gdzie ja dostanę kapturki wentyli w kolorze składającym
    się w 78% z zielonego z 22% domieszką czarnego? :/
    widział ktoś?
    brat

  • 12. Data: 2010-04-23 23:07:22
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    bratPit pisze:

    > cholera, nie wiem gdzie ja dostanę kapturki wentyli w kolorze
    > składającym się w 78% z zielonego z 22% domieszką czarnego? :/
    > widział ktoś?

    A chcesz farbki? I pędzel? To se zrobisz na zielono. I siebie przy
    okazji też i będziesz Kermitem. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 13. Data: 2010-04-23 23:14:00
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > A chcesz farbki? I pędzel? To se zrobisz na zielono. I siebie przy okazji
    > też i będziesz Kermitem. ;)

    Ty się śmiej, mieszanie kolorów to nie taka prosta sprawa... chociaż przy
    użyciu jakiejś wagi aptecznej... Ty masz jednak łeb ;-)
    brat

  • 14. Data: 2010-04-23 23:17:04
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    bratPit pisze:

    > Ty się śmiej, mieszanie kolorów to nie taka prosta sprawa... chociaż
    > przy użyciu jakiejś wagi aptecznej... Ty masz jednak łeb ;-)

    Wielkie mi mecyje - wziąć czarne wentylki i je chlapnąć po części
    zielonym (albo odwrotnie, czarnej farby pójdzie mniej). :)
    Ino z trzy setki czegoś smakowitego na początek, żeby mniej ręcami
    trzęsło. :)

  • 15. Data: 2010-04-24 00:21:29
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    > To jeszcze nic.
    > Geometria z dożywotnią gwarancją. Gdzie jest ten warsztat? Już jadę tam z
    > moim cieniasem.

    niech zrobie jeszcze pompowanie azotem
    i tez podobne biadolenie
    a ile azotu jest w powietrzu?:) ok 78%

  • 16. Data: 2010-04-24 07:13:59
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Borys Pogoreło nadaje:
    > Czas najwyższy skończyć z próżnią w oponach! Wam radzę zrobić to samo.

    Cztery dodatkowe zbiorniki LPG to super sprawa

  • 17. Data: 2010-04-24 09:22:07
    Od: "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > Nowa usługa w "Opony Express":
    >
    > http://img402.imageshack.us/img402/8165/pkgh.jpg
    >
    > Czas najwyższy skończyć z próżnią w oponach! Wam radzę zrobić to samo.

    A nie wiecie jakim gazem?
    Może LPG to człowiek nie musiałby tak często na stację tankowac zajeżdzać :)

  • 18. Data: 2010-04-24 10:31:57
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-23, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:

    > To jeszcze nic.
    > Geometria z dożywotnią gwarancją. Gdzie jest ten warsztat? Już jadę tam
    > z moim cieniasem.

    Ustaw się w kolejce :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 19. Data: 2010-04-24 10:45:21
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 23 Apr 2010 21:22:09 +0200, Tomasz Pyra wrote:

    >Geometria z dożywotnią gwarancją. Gdzie jest ten warsztat? Już jadę tam
    >z moim cieniasem.

    Do konca zycia przegubow :-)

    Zawsze mnie dziwilo po co to zalecaja co chwila sprawdzac, przeciez to
    sie nie zmienia ?

    J.

  • 20. Data: 2010-04-24 11:10:26
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Uncle Pete" <p...@i...waw.pl> napisał w wiadomości

    > A ja tak się zastanawiam - jeśli koła napompowane azotem mają zielone
    > nakrętki na wentylach, to co ma być w kołach z czerwonymi nakrętkami?
    > Widziałem wczoraj w DC.

    Jakis czas temu gumiarz zalozyl mi takie do dostawczaka.
    Na pytanie co oznacza kolor czerowny (bo zielony wiem - oznacza frajera)
    nie potrafil odpowiedziec... stwierdzil tylko, ze teraz tylko takie ma :)

    --
    Picasso