  • 21. Data: 2010-04-24 11:21:15
    Temat: Re: [pi?tek] Pompowanie k?? gazem
    Od: LEPEK <gdzies@wsi>

    W dniu 2010-04-24 00:21, Kris pisze:

    > niech zrobie jeszcze pompowanie azotem
    > i tez podobne biadolenie
    > a ile azotu jest w powietrzu?:) ok 78%

    Nie żebym był zwolennikiem pompowania azotem, ale argument jest dość
    słaby. Weźmy taką wodę morską - składa się pewnie z ponad w 95% z wody,
    a pić się nie da...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 22. Data: 2010-04-24 11:24:05
    Temat: Re: [piątek] Pompowanie kół gazem
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > Leszno, przy wjeździe od południa, zapraszam ;)

    zapraszasz na oskubanie ?
    Takie warsztaty nalezy omijac szerokim lukiem, jesli oszukuja w ten sposob,
    to prawdopodobnie nie omieszkaja i w inny...

    Jakis czas temu zapytalem Pana inz Jerzego Zyka (prowadzi SKP i szybki
    serwis w Poznaniu przy Jugosłowianskiej) dlaczego oszukuje swoich
    klientow -na warsztacie stala wielka butla z azotem i plakat z opisem jego
    nadnaturalnych wlasciwosci. Gdyby choc probowal jakos przekonac mnie, ze
    plakat nie klamie, to zapytalbym sie czy to jego "inz" jest prawdziwe czy to
    tylko pomylka w druku... na jego szczescie nie probowal i przy nastepnej
    wizycie zbiornika juz nie bylo.

    Gdybym prowadzil zaklad gumiarski, to dalbym reklame - "Pompowanie 78%
    azotem GRATIS" a na kompresorze do pompowania dalbym napis "wytwornica 78
    procentowego azotu" :)

    --
    Picasso

  • 23. Data: 2010-04-24 11:29:31
    Od: marjan <k...@g...com>

    --
    Pozdrawiam serdecznie, Fiat Punto mk1 '99
    Mariusz [marjan] Morycz Uniden 520 + President Indiana

  • 24. Data: 2010-04-24 11:30:42
    Od: marjan <k...@g...com>

    LEPEK pisze:

    > Nie żebym był zwolennikiem pompowania azotem, ale argument jest dość
    > słaby. Weźmy taką wodę morską - składa się pewnie z ponad w 95% z wody,
    > a pić się nie da...
    >
    > Pozdr,

    A w drugą stronę?
    Człowiek samym azotem nie pooddycha, ale statek bez problemu w wodzie
    mineralnej może pływać ;)

  • 25. Data: 2010-04-24 13:18:50
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 24 Apr 2010 11:21:15 +0200, LEPEK wrote:
    >Nie żebym był zwolennikiem pompowania azotem, ale argument jest dość
    >słaby. Weźmy taką wodę morską - składa się pewnie z ponad w 95% z wody,
    >a pić się nie da...

    W zasadzie sluszne rozumowanie, tylko ze wiemy ze powietrzem pompowac
    sie da i wcale to takie zle nie jest.

    J.

  • 26. Data: 2010-04-24 13:54:48
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-04-23 21:20, Borys Pogoreło wrote:

    > Nowa usługa w "Opony Express":
    >
    > http://img402.imageshack.us/img402/8165/pkgh.jpg
    >
    > Czas najwyższy skończyć z próżnią w oponach! Wam radzę zrobić to samo.

    może helem?
    i ekipa pompująca taka jakaś roześmiana...

  • 27. Data: 2010-04-24 14:56:56
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 24 Apr 2010 11:24:05 +0200, P_ablo napisał(a):

    > zapraszasz na oskubanie ?

    Na wizytę ;)

    > Takie warsztaty nalezy omijac szerokim lukiem, jesli oszukuja w ten sposob,
    > to prawdopodobnie nie omieszkaja i w inny...

    Spoko, trafiłem tam z konieczności, bo musiałem wymienić opony jeszcze
    tego dnia, a "mój" zakład był już zamknięty. Drogo, nie polecam. Nawet
    automat z kawą był zepsuty ;>

    > Gdybym prowadzil zaklad gumiarski, to dalbym reklame - "Pompowanie 78%
    > azotem GRATIS" a na kompresorze do pompowania dalbym napis "wytwornica 78
    > procentowego azotu" :)

    I będziesz tak z zimną krwią pompował zanieczyszczonym azotem?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 28. Data: 2010-04-24 14:58:24
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 24 Apr 2010 13:54:48 +0200, Olek napisał(a):

    > może helem?
    > i ekipa pompująca taka jakaś roześmiana...

    To raczej podtlenkiem azotu :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 29. Data: 2010-04-24 14:59:27
    Od: LEPEK <gdzies@wsi>

    W dniu 2010-04-24 13:18, J.F. pisze:

    > W zasadzie sluszne rozumowanie, tylko ze wiemy ze powietrzem pompowac
    > sie da i wcale to takie zle nie jest.

    Oczywiście. Nie jest złe. Ale nie dla tego, że jest tam te 78% azotu,
    tylko dla tego, że mieszanina gazów w ilości 22% nie jest szkodliwa dla
    opon.

    Pozdr,

  • 30. Data: 2010-04-24 15:07:21
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-04-24 14:58, Borys Pogoreło wrote:

    > To raczej podtlenkiem azotu :)

    kurde racja :D źle skojarzyłem gazy :)