  • Data: 2015-10-11 16:22:15
    Temat: Re: pierwszeństwo umowne
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Masz dysleksję ze potrzebujesz dwa razy więcej czasu na ogarnięcia czegoś? Inni
    jeżdżą i im czasu wystarcza na te znaki co 45 metrów.
    Nie mam dysleksji, jedynie łysinę i łupież (tam, gdzie łysina nie
    dotarła) ;-)
    Problem widzę taki, że zwiększanie liczby znaków ma jakąś granicę.
    Granicę percepcji i to nie takiej, że zobaczę, ale że zobaczę i zakoduję.
    Jadę, czytam setny znak (czyli w siódmej minucie jazdy) i już nie wiem,
    czy było ograniczenie do 70, czy do 50. W przypadku zasypywania
    człowieka informacjami powyżej jakiejś granicy część po prostu ignoruje.
    Nie wiem, czy 4 sekundy na 1 znak to dużo czy mało. Może wyszkoleni
    agenci GRU albo CIA potrafią 4 znaki na sekundę, ale wydaje mi się, że
    tak zwany przeciętny kierowca, albo nawet taki tępak, jak ja część po
    prostu przegapi.
    JAcek