-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Jacek <k...@a...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: pierwszeństwo umowne
Date: Sun, 11 Oct 2015 16:22:15 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 14
Message-ID: <mvdral$mii$1@node2.news.atman.pl>
References: <X...@l...net>
<mvbuit$qbc$1@node2.news.atman.pl>
<b...@g...com>
NNTP-Posting-Host: host9317925075.interoswiecim.static.3s.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1444573333 23122 93.179.250.75 (11 Oct 2015 14:22:13
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 11 Oct 2015 14:22:13 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.3.0
In-Reply-To: <b...@g...com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2570062
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-10-11 o 00:57, Zenek Kapelinder pisze:
> Masz dysleksję ze potrzebujesz dwa razy więcej czasu na ogarnięcia czegoś? Inni
jeżdżą i im czasu wystarcza na te znaki co 45 metrów.
Nie mam dysleksji, jedynie łysinę i łupież (tam, gdzie łysina nie
dotarła) ;-)
Problem widzę taki, że zwiększanie liczby znaków ma jakąś granicę.
Granicę percepcji i to nie takiej, że zobaczę, ale że zobaczę i zakoduję.
Jadę, czytam setny znak (czyli w siódmej minucie jazdy) i już nie wiem,
czy było ograniczenie do 70, czy do 50. W przypadku zasypywania
człowieka informacjami powyżej jakiejś granicy część po prostu ignoruje.
Nie wiem, czy 4 sekundy na 1 znak to dużo czy mało. Może wyszkoleni
agenci GRU albo CIA potrafią 4 znaki na sekundę, ale wydaje mi się, że
tak zwany przeciętny kierowca, albo nawet taki tępak, jak ja część po
prostu przegapi.
JAcek
Następne wpisy z tego wątku
- 11.10.15 22:11 Dykus
- 11.10.15 22:29 Shrek
- 12.10.15 11:44 J.F.
- 12.10.15 16:30 r...@k...pl
- 12.10.15 23:14 PiteR
- 13.10.15 01:12 Zenek Kapelinder
- 16.10.15 13:16 Jacek
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=