  • Data: 2015-05-19 00:01:59
    Temat: Re: pieszy vs osobówka
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Liwiusz" wydumał(a) w wiadomości ID news:mjdk7b$gsq$1@node2.news.atman.pl
    > Spadek efektywności samochodu i pociągu nie jest taki sam.

    W miescie? Rozumiem poza miastem. W miescie masz średnią ok 30km/h. Wkurwia
    udostępnianie pieszym przejścia ale ma mały wpływ na średnią jazdy. Jeśli czekam na
    10 przejściach MINUTĘ tracę 10 minut. To wystarcza na przejście
    (najczęściej/średnia). Mierzyłeś kiedyś te czasy? Ja tak. Ciekawe tylko, że jak widzę
    babacię, która posuwa na zebrze przez 59 sekund wydaje mi się że idzie godzinę. Nie
    zastanawiałeś się kiedyś dlaczego tak odczuwasz? Dla niej to megaszybkość :> Ty
    pokonasz następny kilometr z podobną. Zakładając że masz do pokonania 15km w miescie
    (po przekątnej średnia wielkość większych miast) to jakieś 30 min. Jeśli zwiększysz
    to o 10 min (nie przepuścisz)i przejedziesz w 20min to coś wielkiego się stanie?
    Nawet jeśli wyliczysz to w skali roku (10 min dziennie) to coś złego się stanie,
    skoro zwiększysz o conajmniej 50% bezpieczenstwo?

    Zawsze zastanawiam się gdzie jest MATEMATYKA w takich sytuacjach u kierowców i
    obliczenia. Pewnie nigdzie :> Kazdy się ciągle śpieszy...i ciągle zapomina wyjść 5
    min wcześniej...lub przyjechać 5 minut później. Jaki problem?

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Get out of the road if you want to grow old.(EUR(TM))