-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!1.eu.feeder.erje.net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!81.171.118.63.MISM
ATCH!peer03.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.
neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-ma
il
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <mjd1s2$tds$1@node2.news.atman.pl> <mjd8e4$4gj$1@node2.news.atman.pl>
<mjdhs4$ehs$2@node2.news.atman.pl> <mjdii6$tnp$2@node1.news.atman.pl>
<555a537a$1$8376$65785112@news.neostrada.pl>
<mjdmgt$2ht$1@node1.news.atman.pl>
<555a6014$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
<mjdncs$3fc$1@node1.news.atman.pl>
<555b3c9b$1$2210$65785112@news.neostrada.pl>
<mjfns8$n2v$1@usenet.news.interia.pl>
In-Reply-To: <mjfns8$n2v$1@usenet.news.interia.pl>
Subject: Re: pieszy vs osobówka
Date: Tue, 19 May 2015 18:38:56 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 31
Message-ID: <555b6724$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.169.19
X-Trace: 1432053540 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2188 83.27.169.19:57014
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2376
X-Received-Body-CRC: 4076564381
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2562436
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości
W dniu 2015-05-19 o 14:45, bartosz pisze:
>> Nieprawda - tramwaje jako pojazdy szynowe wyposazone sa w
>> specyficzny system
>> hamowania o wiele efektywniejszy od tego stosowanego w samochodach.
>> System
>> ten pozwala na zespojenie tramwaju z podlozem, co jest nieosiagalne
>> dla
>> samochodow.
Zespojenie jak zespojenie ... cudow nie ma - w miejscu nie stanie
>Ale elektromagnesy są używane chyba tylko awaryjnie. Standardowo
>tramwaj hamuje za pomocą rekuperatora albo tradycyjnie - klockami.
We Wroclawiu kiedys motorniczy je uzywali normalnie, ale im bodajze im
pozniej zabronili.
http://covalus.ovh.org/it/it.html
4. Wagony typu 102N, 105N, 105Na wyposażone są w hamulce szynowe,
które służą do hamowania awaryjnego. Zabrania się używania hamulca
szynowego do normalnego hamowania tramwaju
Ale teraz mamy tez inne typy wagonow.
I ciekawy wyrok
http://orzeczenia.wroclaw-srodmiescie.sr.gov.pl/cont
ent/$N/155025500003006_VI_W_000614_2013_Uz_2013-09-0
4_001
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.05.15 20:38 bartosz
- 19.05.15 21:30 Artur Miller
- 19.05.15 21:43 J.F.
- 19.05.15 21:52 Shrek
- 19.05.15 21:54 Shrek
- 19.05.15 21:55 Shrek
- 19.05.15 22:21 bartosz
- 19.05.15 22:19 bartosz
- 19.05.15 22:23 bartosz
- 19.05.15 22:29 masti
- 19.05.15 23:22 Shrek
- 19.05.15 23:22 Shrek
- 20.05.15 08:20 szerszen
- 20.05.15 08:21 szerszen
- 20.05.15 09:06 Mateusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=