eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypieszy vs osobówka › Re: pieszy vs osobówka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!81.171.118.63.MISM
    ATCH!peer03.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.
    neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-ma
    il
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <mjd1s2$tds$1@node2.news.atman.pl> <mjd8e4$4gj$1@node2.news.atman.pl>
    <mjdhs4$ehs$2@node2.news.atman.pl> <mjdii6$tnp$2@node1.news.atman.pl>
    <555a537a$1$8376$65785112@news.neostrada.pl>
    <mjdmgt$2ht$1@node1.news.atman.pl>
    <555a6014$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
    <mjdncs$3fc$1@node1.news.atman.pl>
    <555b3c9b$1$2210$65785112@news.neostrada.pl>
    <mjfns8$n2v$1@usenet.news.interia.pl>
    In-Reply-To: <mjfns8$n2v$1@usenet.news.interia.pl>
    Subject: Re: pieszy vs osobówka
    Date: Tue, 19 May 2015 18:38:56 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 31
    Message-ID: <555b6724$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.169.19
    X-Trace: 1432053540 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2188 83.27.169.19:57014
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2376
    X-Received-Body-CRC: 4076564381
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2562436
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości
    W dniu 2015-05-19 o 14:45, bartosz pisze:
    >> Nieprawda - tramwaje jako pojazdy szynowe wyposazone sa w
    >> specyficzny system
    >> hamowania o wiele efektywniejszy od tego stosowanego w samochodach.
    >> System
    >> ten pozwala na zespojenie tramwaju z podlozem, co jest nieosiagalne
    >> dla
    >> samochodow.

    Zespojenie jak zespojenie ... cudow nie ma - w miejscu nie stanie

    >Ale elektromagnesy są używane chyba tylko awaryjnie. Standardowo
    >tramwaj hamuje za pomocą rekuperatora albo tradycyjnie - klockami.

    We Wroclawiu kiedys motorniczy je uzywali normalnie, ale im bodajze im
    pozniej zabronili.

    http://covalus.ovh.org/it/it.html
    4. Wagony typu 102N, 105N, 105Na wyposażone są w hamulce szynowe,
    które służą do hamowania awaryjnego. Zabrania się używania hamulca
    szynowego do normalnego hamowania tramwaju

    Ale teraz mamy tez inne typy wagonow.

    I ciekawy wyrok
    http://orzeczenia.wroclaw-srodmiescie.sr.gov.pl/cont
    ent/$N/155025500003006_VI_W_000614_2013_Uz_2013-09-0
    4_001


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: