-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.na
sk.org.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neos
trada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "bartosz" <b...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <mjd1s2$tds$1@node2.news.atman.pl> <mjd8e4$4gj$1@node2.news.atman.pl>
<mjdhs4$ehs$2@node2.news.atman.pl> <mjdii6$tnp$2@node1.news.atman.pl>
<555a537a$1$8376$65785112@news.neostrada.pl>
<mjdmgt$2ht$1@node1.news.atman.pl>
<555a6014$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
<mjdncs$3fc$1@node1.news.atman.pl>
<555b3c9b$1$2210$65785112@news.neostrada.pl>
<mjfns8$n2v$1@usenet.news.interia.pl>
Subject: Re: pieszy vs osobówka
Date: Tue, 19 May 2015 20:38:03 +0200
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
Lines: 24
Message-ID: <555b8ccb$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: host-89-229-95-195.szczecin.mm.pl
X-Trace: 1432063179 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2188 89.229.95.195:62249
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2562462
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:mjfns8$n2v$1@usenet.news.interia.pl...
>W dniu 2015-05-19 o 14:45, bartosz pisze:
>> (...)
>> Nieprawda - tramwaje jako pojazdy szynowe wyposazone sa w specyficzny
>> system
>> hamowania o wiele efektywniejszy od tego stosowanego w samochodach.
>> System
>> ten pozwala na zespojenie tramwaju z podlozem, co jest nieosiagalne dla
>> samochodow.
>>
>
> Ale elektromagnesy są używane chyba tylko awaryjnie. Standardowo tramwaj
> hamuje za pomocą rekuperatora albo tradycyjnie - klockami.
>
>
Zapewne tak jest, ale chodzilo mi o pokazanie, ze samochody nie maja tak
efektywnego systemu hamowania jak tramwaje.
bart
Następne wpisy z tego wątku
- 19.05.15 21:30 Artur Miller
- 19.05.15 21:43 J.F.
- 19.05.15 21:52 Shrek
- 19.05.15 21:54 Shrek
- 19.05.15 21:55 Shrek
- 19.05.15 22:21 bartosz
- 19.05.15 22:19 bartosz
- 19.05.15 22:23 bartosz
- 19.05.15 22:29 masti
- 19.05.15 23:22 Shrek
- 19.05.15 23:22 Shrek
- 20.05.15 08:20 szerszen
- 20.05.15 08:21 szerszen
- 20.05.15 09:06 Mateusz
- 20.05.15 10:01 Mirek Ptak
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=