eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypieszy vs osobówka › Re: pieszy vs osobówka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin1!g
    oblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-
    01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <mjd1s2$tds$1@node2.news.atman.pl> <mjd8e4$4gj$1@node2.news.atman.pl>
    <mjdhs4$ehs$2@node2.news.atman.pl> <mjdii6$tnp$2@node1.news.atman.pl>
    <555a537a$1$8376$65785112@news.neostrada.pl>
    <mjdmgt$2ht$1@node1.news.atman.pl>
    <555a6014$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
    <mjdncs$3fc$1@node1.news.atman.pl>
    <555b3c9b$1$2210$65785112@news.neostrada.pl>
    <mjfns8$n2v$1@usenet.news.interia.pl>
    <555b8ccb$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <555b8ccb$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: pieszy vs osobówka
    Date: Tue, 19 May 2015 21:43:25 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 26
    Message-ID: <555b9261$0$27508$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.169.19
    X-Trace: 1432064609 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27508 83.27.169.19:49215
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2562469
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "bartosz" napisał w wiadomości
    Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >W dniu 2015-05-19 o 14:45, bartosz pisze:
    >>> Nieprawda - tramwaje jako pojazdy szynowe wyposazone sa w
    >>> specyficzny system
    >>> hamowania o wiele efektywniejszy od tego stosowanego w
    >>> samochodach. System
    >>> ten pozwala na zespojenie tramwaju z podlozem, co jest
    >>> nieosiagalne dla
    >>> samochodow.
    >>
    >> Ale elektromagnesy są używane chyba tylko awaryjnie. Standardowo
    >> tramwaj hamuje za pomocą rekuperatora albo tradycyjnie - klockami.
    >
    >Zapewne tak jest, ale chodzilo mi o pokazanie, ze samochody nie maja
    >tak efektywnego systemu hamowania jak tramwaje.

    Wymagania dla tego hamulca to 3m/s^2, a dla starych tramwajow to tylko
    2.

    Dla samochodu osobowego to jednak 5, a w praktyce na suchym asfalcie
    jest znacznie wiecej ..

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: