  • Data: 2015-09-01 12:38:55
    Temat: Re: podwójna ciągła
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-09-01 11:53, Liwiusz wrote:

    > No dobrze, śmichy chichy, ale jaki jest formalny przepis zezwalający na
    > przekraczanie ciągłej w tym przypadku?

    Zdrowy rozsądek. Ten sam co zabrania nekania właściciela pojazdu na
    lawecie. I pewnie jakiś stan wyższej koniecznosci, zakazu tamowania
    ruchu itp. Z tym, że to już wyższa szkola abstrakcyjnego myślenia,
    charakterystyczna dla prawników. Jeden nie będzie widział nic złego w
    zachowaniu pani funkcjonariusz, drugi znajdzie pewnie z 10 przepisów na
    jej niekorzyść. Mi się nie chce tak bezproduktywnie czasu tracić.

    Na co dzień powinien wystarczyć zdrowy rozsądek. A jak ktos nie ma tyle
    zdrowego rozsądku, żeby pierdolić pod nazwiskiem kocopoly do
    dziennikarzy jako funkcjonariusz, to zapewne wystarczającym przepisem
    formalnym powinno byc to, że można takiego funkcjonariusza przenieść do
    jakiś mniej eksponowanych zajęć. Na przykład pilnowania archiwum w
    piwnicy, bo do szlifowania krawężników strach takiego wysłać ze względu
    na potencjalny kontakt ze społeczeńtwem, nigdy nie wiadomo co takiemu do
    łba strzeli. Choć idealnie byłoby wypierdolć ze służby uzasadniając to
    utratą zaufania do pracownika, w wyniku braku bądź utraty umiejętnosci
    trzeźwego rozumowania, co jest cechą wskazaną dla funkcjonariusza
    publicznego. Pytanie czy ona była jebnięta wcześniej, czy nabawiła się
    tego w wyniku służby. Pytanie wbrew pozorą ważne, bo powinno wpływać na
    procedury policji. Chodzi o to, czy należy zmodyfikować procedury
    przyjęć, żeby takich eliminowac na wejściu, czy procedury pracy w
    Policji są tak popieprzone, że ze zdrowych ludzi robią upośledzonych
    umysłowo. Wtedy jest potrzebna głebsza reforma no i należy się liczyć z
    pozwami o odszkodowanie ze strony tak uszkodzonych funkcjonariuszy;)

    Przykład pana komendanta z Czerska pokazuje, że jak jest wola, to
    odpowiedni przepis się znajdzie, czego pani z całego serca życzę;)

    Shrek.