  • Data: 2012-09-10 13:07:10
    Temat: Re: podwojne czerwone swiatlo w sygnalizatorze
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 10 września 2012 10:36:43 UTC+2 użytkownik Gotfryd Smolik news
    napisał:
> [...]
    [...]
    > Natomiast Twój post można odczytać tak, że tam są czerwone
    > (podwójne, o czym reszta wątku jak przyuważyłem) i nie ma zielonego,
    > a przejazd odbywa się wyłącznie na żółtym migającym.
    > Przyznam że takiej konstrukcji jeszcze nie widziałem, ale w sumie
    > nie widać jak się jej przyczepić.
    [...]
    > pzdr, Gotfryd

    Nie mam pojęcia jakie ma to zamocowanie w PoRD, ale w mojej mieścinie (Mysłowice)
    takie światła istnieją od około 30 lat (też w związku z tramwajem).

    Interpretacja jest taka, że jak świecą czerwone to się zatrzymujemy żeby wspomnianym
    tramwajem nie dostać w twarz.

    Pozdrawiam
    MK