  • Data: 2012-09-10 21:23:57
    Temat: Re: podwojne czerwone swiatlo w sygnalizatorze
    Od: "pencil" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:504e14ba$0$1315$65785112@news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "pencil" <p...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Pokaż mi takie drugie, w którym tramwaj wyjeżdża z tunelu, więc przed
    > skrzyżowaniem go za diabła nie widać, nawet jak jedziesz równolegle.

    Gdy pokonuje to skrzyżowanie już jest od jakiegoś czasu poza tunelem i
    tramawaje nie pędzą tam z prędkością światła, żeby nikt nie mógł ich nie
    zauważyć.
    Chyba że przyjeżdża z Burakowa Wielkiego i robi gały ooo tramaaaaj! Poza
    tym jakbyś go widział, to wtedy przejeżdżałbyś na czerwonym? Jest o wiele
    groźniejsze skrzyżowanie z tramwajem, z resztą tych samych linii co tam
    jeżdżą. Miczańska/Katowicka. Tam nie ma sygnalizatora, jedynie znak STOP,
    a przydałoby się przecież potrójne czerwone światło, bo tramwaj w
    zaroślach i lekkim wykopie!