  • Data: 2012-09-10 23:28:22
    Temat: Re: podwojne czerwone swiatlo w sygnalizatorze
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pencil" <p...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:504e3e30$0$26689$6...@n...neostrad
    a.pl...

    a.pl...

    > Gdy pokonuje to skrzyżowanie już jest od jakiegoś czasu poza tunelem

    Tak, dokładnie od kilkunastu metrów.
    A tam jeżdżą nie tylko tubylcy, więc czym skuteczniej będą widzieć, że nie
    mogą jechać, tym lepiej.

    > tramawaje nie pędzą tam z prędkością światła, żeby nikt nie mógł ich nie
    > zauważyć.
    > Chyba że przyjeżdża z Burakowa Wielkiego i robi gały ooo tramaaaaj! Poza
    > tym jakbyś go widział, to wtedy przejeżdżałbyś na czerwonym?

    ??????
    Ale o co Ci chodzi?
    Przecież właśnie po to czerwone jest, żebyś nie przejeżdżał.
    A Tobie przeszkadza nie kolor, a druga żarówka z tego co piszesz.

    Jest o wiele
    > groźniejsze skrzyżowanie z tramwajem, z resztą tych samych linii co tam
    > jeżdżą. Miczańska/Katowicka. Tam nie ma sygnalizatora, jedynie znak STOP,
    > a przydałoby się przecież potrójne czerwone światło, bo tramwaj w
    > zaroślach i lekkim wykopie!

    Bez żartów, tam jest zwykły przejazd przez tory tramwajowe w jednym
    poziomie.
    A tory tam były zanim to skrzyżowanie zaczęło mieć jakikolwiek sens, przez
    blokami, więc wszyscy doskonale wiedzą iż tam tramwaj jeździ.
    Nie to co przy M1, gdzie przez kilkanaście lat jeździło się, a tramwajów nie
    było.