    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 10 Sep 2012 05:50:29 -0700 (PDT)
    Subject: Re: podwojne czerwone swiatlo w sygnalizatorze
    From: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 10 września 2012 14:29:23 UTC+2 użytkownik pencil napisał:

    > Dziwi mnie, po kiego zamontowano takie coś?
    > Poznań to nie jakaś wiocha z jednym przejazdem przez tory. Podobnych
    > skrzyżowań są dziesiątki w mieście i wszędzie tam wiszą
    > normalne-trójkolorowe światła, więc kto wymyślił to?

    Napiszę Ci, jak ja to rozumiem: otórz jest to zapewne zwykłe skrzyżowanie bez
    sygnalizacji, przez które od czasu do czasu przejeżdża też tramwaj. Żeby mógł
    przejechać bezpiecznie (głównie dla kierowców) zainstalowano taką właśnie
    sygnalizację. Nie może tam być zielonego światła, bo musiała by to być kompletna
    sygnalizacja dla wszystkich kierunków - gdyby do tych świateł, które już są dodać
    zielone, to jeden z kierunków miałby przez większość czasu zielone (z wyjątkiem
    chwili przejazdu tramwaju), a pozostali nawet by o tym nie wiedzieli.
    Przynajmniej tak to wygląda tam, gdzie ja widuję takie światła.

    Pozdrawiam
    MK