  • 51. Data: 2012-08-02 21:01:59
    Temat: Re: pompka paliwa (SC900)
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-08-01 22:44, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "nazgul" <x...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Komu chcesz wykazywać?

    Panu który Ci to sprzedał w sklepie.
    jak Pan będzie miły, a część tania, nieużywana to wymieni.
    a jak będzie miał Cię w dupie, to nie wymieni.

  • 52. Data: 2012-08-02 21:02:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "nazgul" <x...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > ale sam spróbowałeś?

    Mnie uczyli w szkole co to jest monopol, więc doskonale wiem też, kiedy go
    nie ma.

    > jeżeli chcesz zachować gwarancję (taką jaką masz na samochód prosto z
    > fabryki) to stosujesz części z ASO

    Bzdura.
    Z conajmniej dwóch powodów.
    1. skoro już masz wybór jakie części stosować, to znaczy że za nie Ty
    płacisz, a więc w 99% gwarancji na samochód już nie masz, więc nie masz też
    czego zachowywać
    2. zastosowanie zamiennika wcale nie wygasza gwarancji na samochód, a to że
    nie masz fiatowskiej gwarancji na tą część, to jest tak jasne jak słońce,
    jak to że nie masz na nią gwarancji Airbusa, Boeinga itd - z dokładnie tych
    samych powodów.

    > może faktycznie analogię wódczaną dam?
    > Państwo miało monopol na handel wódą, i mogłeś kupić
    > lub

    Nie przypominam sobie takiego monopolu.

  • 53. Data: 2012-08-02 21:03:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "nazgul" <x...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Zgadza się, ale Twoja.
    >
    > Bo moja jest taka:
    > Dostajesz gwarancję na produkt (samochód)
    > ale pod warunkiem obsługiwania/naprawiania go w ASO z użyciem części
    > oryginalnych.

    Nie ma takiego warunku, więc doucz się zanim zaczniesz coś komuś wpierać.

  • 54. Data: 2012-08-02 21:05:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "nazgul" <x...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > pomijając już ze ASO raczej nie produkuje części
    > to właśnie o to chodzi.
    > jak założysz część proponowaną przez monopolistę, to ASO nr 2, 3 i 5
    > bez mrugnięcia naprawi.

    A pomyślałeś dlaczego?
    A dlatego, że za tą naprawę zapłaci gwarant i producent CZĘŚCI, czyli Fiat.
    A skoro Fiat gwarantem nie jest, ani nawet sprzedawcą, to z jakiego powodu
    miałby płacić za coś co wyprodukowała jakaś chińska firma, a sprzedała jakaś
    zupełnie różna od Fiata firma, bez jego udziału?

    > Rozumiesz dlaczego można tu użyć określenia monopol?

    Nie można.
    Ale widać że zrozumienie tego jest ponad Twoje możliwości.

  • 55. Data: 2012-08-02 21:08:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Na samochód.

    A co to ma wspólnego z zakupem części przez Ciebie?
    Które zazwyczaj odbywa się PO GWARANCJI na samochód?

    > Dostajesz chyba jakieś ogólne warunki gwarancji, co? Jak się tłumik
    > przepali to jedziesz i Ci wymienią?

    Jeśli jeszcze masz gwarancję to tak.

    >Na oryginał czy zamiennik?

    Oczywiście że na oryginał.
    Albo coś regenerowanego czasami.

    > Jeżeli by Ci wymieniali w ramach gwarancji, to raczej nie upierałbyś się
    > przy tańszych zamiennikach.
    > Jeżeliwymieniałeś po gwarancji to twoja opowieść jest intrygująca, ale ma
    > się nijak do zagadnienia.

    Nie - to Twoje bredzenie nie ma nic do zagadnienia, bo od początku mowa o
    braku gwarancji na samochód.
    A że Tobie ASO się kojarzy tylko z gwarancją i dlatego zacząłeś bredzić o
    niej, to już Twój prywatny problem.

    > niby jakie ja mam wątpliwości?

    Gwarancyjne.

  • 56. Data: 2012-08-02 21:09:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "nazgul" <x...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Panu który Ci to sprzedał w sklepie.

    A dlaczego uważasz, że masz jakieś obowiązki wobec niego, a nie on wobec
    Ciebie?

    > jak Pan będzie miły, a część tania, nieużywana to wymieni.
    > a jak będzie miał Cię w dupie, to nie wymieni.

    To samo dotyczy dokładnie każdego zakupu, od pudełka zapałek zaczynając.

  • 57. Data: 2012-08-02 21:18:22
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-08-02 20:59, nazgul pisze:
    > jak nie działa całkiem to spraw prosta
    > płyta działa, wkładasz wątpliwy procek - nie działa mamy winnego.
    Niekoniecznie. :-)

    > a jak działa ale raz na 10 dni się wiesza - to mamy problem ;-)
    Też niekoniecznie. :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 58. Data: 2012-08-02 21:21:11
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-08-02 21:02, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "nazgul" <x...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Mnie uczyli w szkole co to jest monopol, więc doskonale wiem też, kiedy
    > go nie ma.

    > Bzdura.

    gdzie?

    > Z conajmniej dwóch powodów.
    > 1. skoro już masz wybór jakie części stosować, to znaczy że za nie Ty
    > płacisz, a więc w 99% gwarancji na samochód już nie masz, więc nie masz
    > też czego zachowywać

    no właśnie, tu jest problem, Twoje wczęśniejsze wywody z tłumikami były
    nie na temat.

> [...]
    > że nie masz fiatowskiej gwarancji na tą część, to jest tak jasne jak
    > słońce, jak to że nie masz na nią gwarancji Airbusa, Boeinga itd - z

    to po co polemizujesz?
    rozważ kwestię zepsucia innej , oryginalnej części samochodu przez
    zastosowanie zamiennika.

    > Nie przypominam sobie takiego monopolu.

    widać jesteś za młody
    ale dziś też nie możesz pędzić bimbru, słabo to się ściga a jednak.

  • 59. Data: 2012-08-02 21:27:09
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-08-02 21:05, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "nazgul" <x...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > A pomyślałeś dlaczego?
    > A dlatego, że za tą naprawę zapłaci gwarant i producent CZĘŚCI, czyli Fiat.

    Ach! naprawdę?!

    > A skoro Fiat gwarantem nie jest, ani nawet sprzedawcą, to z jakiego
    > powodu miałby płacić za coś co wyprodukowała jakaś chińska firma, a
    > sprzedała jakaś zupełnie różna od Fiata firma, bez jego udziału?

    właśnie, z jakiego?
    cavallino pobudka!!!!!
    ja od monopolisty nic nie wymagam, niech się rządzi w swoim ASO.

    > Nie można.
    > Ale widać że zrozumienie tego jest ponad Twoje możliwości.

    cavallino, wytłumacz, dlaczego nie można?
    chwilowo jeszcze się nie wysłowiłeś rzeczowo.

  • 60. Data: 2012-08-02 21:29:40
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    niejaki Cavallino (może inny) napisał:
    "A skoro Fiat gwarantem nie jest, ani nawet sprzedawcą, to z jakiego
    powodu miałby płacić za coś co wyprodukowała jakaś chińska firma, a
    sprzedała jakaś zupełnie różna od Fiata firma, bez jego udziału? "

    to co?
    w końcu jest gwarancja na CAŁY samochód po zastosowaniu chińskich części?