  • Data: 2014-10-01 12:52:53
    Temat: Re: postój przyczepy na poboczu...bez kół
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-01 11:30, Andrzej Lawa pisze:

    > Czyli chcesz zastawić swoją reklamą pobocze? A piesi i rowerzyści to dla
    > ciebie śmieci?

    :)
    nie mam zdjęcia - ogólnie droga pobocza nie ma - jest krawężnik i trawa.
    Przy skrzyżowaniu jest chodnik, ale ja postawiłem przyczepę 30m od niego
    - w jednym miejscu ktoś chyba miał za dużo asfaltu i wylał na pobocze.
    Nie ma tam chodnika, nie ma żadnej trasy dla rowerów- ot wygląda mniej
    więcej jak miejsce parkingowe na jedno auto, równolegle do drogi.
    Przeszkadzać mogłoby jedynie jakby ktoś tam chciałby zaparkować - ale
    jak napisałem jeżdżę tamtędy przynajmniej od maja i nigdy nikt tam nie
    stanął - bo jest to oddalone od zabudowań
    Temat z mojej strony zamykam- przyczepka już postawiona, na razie nikomu
    nie przeszkadza

    Łukasz