  • 1. Data: 2013-06-14 11:55:00
    Temat: pralka amica psuje się po każdym szarpnięciu prądem
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Witam. Pralka amica miała już 5 razy wymieniany sterownik. Problemy
    występują
    np po burzach (nie ma chwilę pradu, wraca prąd, pralka nie żyje). Sądząc po
    wpisach
    na forach mój przypadek nie jest odosobniony (5 napraw, 7 napraw, 10 napraw,
    ...).
    Pralka ma już 3 lata więc szanse na wyegzekwowanie czegoś od sprzedawcy
    spadły
    do 0.

    Jest ktoś w stanie zaproponować jakieś doraźne rozwiązanie ? Nie znam
    niestety
    żadnych szczegółów.

  • 2. Data: 2013-06-14 12:00:34
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "chochlik_drukarski" <c...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:kpep0h$11k$1@dont-email.me...

    > Witam. Pralka amica miała już 5 razy wymieniany sterownik. Problemy
    > występują
    > np po burzach (nie ma chwilę pradu, wraca prąd, pralka nie żyje).
    > Sądząc po wpisach

    Czyli problem nie leży w pralce, ale w Twojej instalacji.

    > Jest ktoś w stanie zaproponować jakieś doraźne rozwiązanie ? Nie znam
    > niestety
    > żadnych szczegółów.

    Wykonać zabezpieczenia iunstalacji tak jak być powinny. Porządne
    uziemienie blisko rozdzielni, a w rozdzielni ochronniki przepięciowe
    klasy B i C.

  • 3. Data: 2013-06-14 12:04:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello uzytkownik,

    Friday, June 14, 2013, 12:00:34 PM, you wrote:

> [...]
    > Wykonać zabezpieczenia iunstalacji tak jak być powinny. Porządne
    > uziemienie blisko rozdzielni, a w rozdzielni ochronniki przepięciowe

    Znaczy uważasz, że to zakres prac dla normalnego, szarego uzytkownika
    pralki automatycznej?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2013-06-14 12:04:45
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "chochlik_drukarski" <c...@w...pl> napisał w
    > wiadomości news:kpep0h$11k$1@dont-email.me...

    > Czyli problem nie leży w pralce, ale w Twojej instalacji.

    Być może. Tylko jak wytłumaczyć działanie dziesiątek innych urządzeń u mnie
    problemy z taką samą pralką u innych ? Nie widziałem żeby po innych pralkach
    ludzie tak jechali. A serwis grzecznie te sterowniki wymienia i nie
    zastanawia się
    skąd tyle awarii ?

  • 5. Data: 2013-06-14 12:42:22
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Jest ktoś w stanie zaproponować jakieś doraźne rozwiązanie ? Nie znam
    > niestety
    > żadnych szczegółów.
    Programator pralki (AVT5163)

    http://ep.com.pl/files/3222.pdf

    S.

  • 6. Data: 2013-06-14 15:04:36
    Od: "nn" <...@...kk>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> > Best regards,
    > RoMan
    > Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

    Prosze nie odpowiadac na posty wysylane na te grupe i podpisywane przez
    RoMan Mandziejewicz.

    Dziekuje.

  • 7. Data: 2013-06-14 15:10:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello nn,

    Friday, June 14, 2013, 3:04:36 PM, you wrote:

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> > Best regards,
    > Prosze nie odpowiadac na posty wysylane na te grupe i podpisywane przez
    > RoMan Mandziejewicz.

    Chyba cię pogięło, anonimie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2013-06-14 15:19:40
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Fri, 14 Jun 2013 15:04:36 +0200, nn napisał(a):

    > Prosze nie odpowiadac na posty wysylane na te grupe i podpisywane przez
    > RoMan Mandziejewicz.
    >
    > Dziekuje.

    Nie dość, że spamer, to jeszcze troll. Mowa oczywiście o nn, a nie RoManie.

    --
    GLaF

  • 9. Data: 2013-06-14 15:23:02
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Sylwester Łazar" <i...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Programator pralki (AVT5163)
    >
    > http://ep.com.pl/files/3222.pdf

    Tak z ciekawości - jak wygląda sprawa w momencie zaniku zasilania - czy
    program po jego powrocie jest wznawiany, czy trzeba na nowo ustawić? Bo przy
    mechanicznym programatorze chyba nie było takiego problemu? Nie doczytałem
    się w artykule (oceniam go dobrze).

  • 10. Data: 2013-06-14 15:33:24
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "nn" <...@...kk> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> > Best
    > regards,
    >

    > Prosze nie odpowiadac na posty wysylane na te grupe i podpisywane przez
    > RoMan Mandziejewicz.

    Na szczęście nie ty o tym decydujesz. A każdy z nas, jeśli będzie
    potrzebował, wiedzy, porady, to jednak się do Opola zwróci, a nie do
    Wrocławia. Jak zapewne zdążyłeś zauważyć (o ile zgodnie z netykietą
    przejrzałeś najpierw archiwum i przynajmniej ostatni miesiąc wpisów na
    grupie), ja i Roman nie przepadamy za sobą. Ale, jeśli, to z jego wiedzy
    skorzystam, bo on ją ma, teoretyczną i praktyczną. Pozytywną cechą Romana
    jest też to, że nie spamuje. NIE SPAMUJE. Więc jeśli bym miał taki wzór do
    wyboru, aby komuś pokazać, to jego pokażę. Ciebie nie znamy, nowy jesteś, a
    Roman działał w necie wcześniej, niż ja, a ja zacząłem 20 lat temu; wlazłeś
    między wrony, kracz jak one.
    Tyle w temacie.