  • Data: 2019-03-14 13:12:00
    Temat: Re: program do elastycznej notyfikacji wyłaczonego ekranu
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml> szukaj wiadomości tego autora

    Dominik Ałaszewski w news:q6ct1o$97g$1@news.vectranet.pl
    > Nico. Jak sam ustawiasz alarm (budzik), to chyba chcesz,
    > żeby zadzwonił, nie?

    nie zawsze *).
    i to jest problem taki: czy istnieje app,ktora potrafi wyciszac ustawiony
    alarm. howgh.
    bo wszystko inne wyciszac - nie ma problemu. A alarmy sie na te apps nie
    lapia.

    *)
    zaloz - taki przyklad akademicki podam - ze *codziennie* o 12.30 musisz
    gdzies zadzwonic, np. zeby sprawdzic, czy to i tamto. Ale nagle we wtorek o
    12.30 masz wazne spotkanie, nagle spotkanie, ma byc nie tylko totalna cisza
    w tel, ale cisza alarmowa takze. I co? Klikasz w plan dzwiekowy "cisza". I
    co? alarm i tak zawyje.
    co ciekawe:
    apps ktore testowalem *maja* w opcjach blokowanie takze alarmow. Rozumiem,
    ze chodzi o alarmy=budziki czy jak to sie nazywa. Zadna app w tej sprawie
    jednak nie zadzialala.

    > U mnie Llama tak właśnie ustawia na noc profil Cisza nocna
    > -żeby nikt dupy nie zawracał (połączenia/sms/maile),
    > ale budzik ma być słychać bo do roboty wstać trzeba...

    a to nie jest oczywiste? jesli w "cisza nocna" llama natywnie nie blokuje
    alarmow, to po prostu nie blokuje alarmow. A nie ma mozliwosci dolozenia do
    ciszy nocnej blokowania alarmow? albo ustawienia dodatkowego zadania pt.
    blokowanie alarmu? jesli nie ma - to llama nie blokuje alarmow. I koniec.
    testowalem llame - alarmow nie potrafi zablokowac W OGOLE.

    > Więc raczej feature, a nie bug.

    wg mnie - a dalem powyzej zyciowy przyklad - niemozliwosc blokowania
    alarmow, to wiecej niz bug, to BUG.