  • Data: 2019-03-14 14:28:05
    Temat: Re: program do elastycznej notyfikacji wyłaczonego ekranu
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 14.03.2019 1634Racine <m...@...cbqebml> napisał/a:

    > zaloz - taki przyklad akademicki podam - ze *codziennie* o 12.30 musisz
    > gdzies zadzwonic, np. zeby sprawdzic, czy to i tamto. Ale nagle we wtorek o

    Do takich rzeczy nie używa się alarmu (zegarka), tylko przypomnienia
    (kalendarza). I te Llama wycisza (a przynajmniej wyciszała, dawno
    nie sprawdzałem, może znów jakieś API w Androidzie zmienili).

    > 12.30 masz wazne spotkanie, nagle spotkanie, ma byc nie tylko totalna cisza
    > w tel, ale cisza alarmowa takze. I co? Klikasz w plan dzwiekowy "cisza". I
    > co? alarm i tak zawyje.

    Alarm tak. Przypomnienie kalendarza nie. Do takich rzeczy służą
    przypomnienia kalendarza. Alarm, jak sama nazwa wskazuje, ma alarmować.
    A skoro go ustawiłeś, to znaczy chcesz być zaalarmowany.
    I zwykle zadziała nawet przy wyłączonym telefonie.

    > apps ktore testowalem *maja* w opcjach blokowanie takze alarmow. Rozumiem,
    > ze chodzi o alarmy=budziki czy jak to sie nazywa. Zadna app w tej sprawie
    > jednak nie zadzialala.

    Niekoniecznie, może chodzić o przypomnienia właśnie. To nie to samo.

    > a to nie jest oczywiste? jesli w "cisza nocna" llama natywnie nie blokuje
    > alarmow, to po prostu nie blokuje alarmow. A nie ma mozliwosci dolozenia do

    No nie blokuje. I dlatego jak masz wstać na wyjazd na ryby o 3:00,
    to nastawiasz budzik i tyle. I nie musisz się pieścić z robieniem wyjątków,
    albo się zastanawiać, czy nie wyłączyć cichego profilu i być budzonym przez
    sprzedawców garnków i info o nowej poczcie.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.