  • Data: 2018-09-19 17:26:25
    Temat: Re: przeróbka na elektryka
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie znam się na elekryce ale wkładanie
    > teraz jestem do auta w stanie zatankować 50 listrów=50 kg
    > jak zamontuje te akumlatory żeby mieć 12v potrzebuje
    > 6 sztukx 70kg=420kg do bagażnika to dla morderstwo.

    ale ja nie o tym piszę. im większy zasięg tym większe i cięższe
    akumulatory wiec tym większa masa do transportowania która... skraca
    zasieg. więc ja dieslem chcę jeździć na wakacje, a elektrykiem po
    mieście. ile? 8km pomiędzy ładowarkami. czyli "na styk" wystarczy mi
    jeden duzy akumulator. tylko że mój problem (po zapoznaniu się z danymi
    technicznym akumulatorów) polega na tym, ze powinienem stosować
    akumulatory trakcyjne, powolnego i głębokiego rozładowania, a prąd
    rozładowania będzie na prawie na poziomie akumulatora rozruchowego.

    ToMasz