eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyprzeróbka na elektryka › Re: przeróbka na elektryka
  • Data: 2018-09-19 18:25:12
    Temat: Re: przeróbka na elektryka
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 19.09.2018 o 17:55, Bolko pisze:
    > W dniu środa, 19 września 2018 17:26:28 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
    >>> Nie znam się na elekryce ale wkładanie
    >>> teraz jestem do auta w stanie zatankować 50 listrów=50 kg
    >>> jak zamontuje te akumlatory żeby mieć 12v potrzebuje
    >>> 6 sztukx 70kg=420kg do bagażnika to dla morderstwo.
    >>>
    >> ale ja nie o tym piszę. im większy zasięg tym większe i cięższe
    >> akumulatory wiec tym większa masa do transportowania która... skraca
    >> zasieg. więc ja dieslem chcę jeździć na wakacje, a elektrykiem po
    >> mieście. ile? 8km pomiędzy ładowarkami. czyli "na styk" wystarczy mi
    >> jeden duzy akumulator. tylko że mój problem (po zapoznaniu się z danymi
    >> technicznym akumulatorów) polega na tym, ze powinienem stosować
    >> akumulatory trakcyjne, powolnego i głębokiego rozładowania, a prąd
    >> rozładowania będzie na prawie na poziomie akumulatora rozruchowego.
    > ???
    >
    12v i 90Ah (amper w 60 minut) to w teorii 12v i 900A w 6 minut.
    900Ax12v=10.8kw - a to pożądana moc. (w związku z rezystancją
    wewnętrzną i tak a nie inaczej działającą chemią to się nie uda). więc
    jak pisałem - gdyby akumulator trakcyjny był przewidziany do takich
    prądów - na 2 akumulatorach, 40 kg moja zabawa skończy się sukcesem

    ToMasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: