-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader02.eternal-septe
mber.org!.POSTED!not-for-mail
From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: przeróbka na elektryka
Date: Wed, 19 Sep 2018 18:25:12 +0200
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 24
Message-ID: <pntt99$c1d$1@dont-email.me>
References: <5ba10357$0$674$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
<pnrhj8$t4l$1@dont-email.me>
<5...@g...com>
<7...@g...com>
<pntpr2$6np$1@dont-email.me>
<1...@g...com>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Wed, 19 Sep 2018 16:25:13 -0000 (UTC)
Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
posting-host="fe57b8d4dcb59f6bb1b2501e349bca80";
logging-data="12333";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1/568kOkxjoXkOedJXH05T1"
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.5.0
Cancel-Lock: sha1:fPbeBVccPkO6eGh2l0/AQ4Mh/5Q=
In-Reply-To: <1...@g...com>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2640052
[ ukryj nagłówki ]W dniu 19.09.2018 o 17:55, Bolko pisze:
> W dniu środa, 19 września 2018 17:26:28 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
>>> Nie znam się na elekryce ale wkładanie
>>> teraz jestem do auta w stanie zatankować 50 listrów=50 kg
>>> jak zamontuje te akumlatory żeby mieć 12v potrzebuje
>>> 6 sztukx 70kg=420kg do bagażnika to dla morderstwo.
>>>
>> ale ja nie o tym piszę. im większy zasięg tym większe i cięższe
>> akumulatory wiec tym większa masa do transportowania która... skraca
>> zasieg. więc ja dieslem chcę jeździć na wakacje, a elektrykiem po
>> mieście. ile? 8km pomiędzy ładowarkami. czyli "na styk" wystarczy mi
>> jeden duzy akumulator. tylko że mój problem (po zapoznaniu się z danymi
>> technicznym akumulatorów) polega na tym, ze powinienem stosować
>> akumulatory trakcyjne, powolnego i głębokiego rozładowania, a prąd
>> rozładowania będzie na prawie na poziomie akumulatora rozruchowego.
> ???
>
12v i 90Ah (amper w 60 minut) to w teorii 12v i 900A w 6 minut.
900Ax12v=10.8kw - a to pożądana moc. (w związku z rezystancją
wewnętrzną i tak a nie inaczej działającą chemią to się nie uda). więc
jak pisałem - gdyby akumulator trakcyjny był przewidziany do takich
prądów - na 2 akumulatorach, 40 kg moja zabawa skończy się sukcesem
ToMasz
Następne wpisy z tego wątku
- 19.09.18 19:11 Zenek Kapelinder
- 19.09.18 19:53 Bolko
- 22.09.18 19:37 scobowski
- 22.09.18 20:12 WS
- 27.09.18 14:53 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=